פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחויבות על מסלול שיחותללא ידיעתי או חתימתי נושא התלונה:
חברט בתיה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
סלקום באר שבע צוות תמיכה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף מאי 2007 קיבלתי טלפון מנציגת סלקום בשם אדווה.הנ"ל הציעה לי מסלול שיחות שבזמנו התאים לי מאד.הנציגה לא ידעה אותי כי מדובר במסלול עם התחייבות של 18 חודש , היא לא ציינה שום דבר בנושא בכל מהלך השיחה וכן לא שלחה לי טפסים כלשהם לחתימה.,כיום מכיוון שהמסלול אינו מתאים לי וכי כיום אינני מדברת בכמות שיחות כמו בעבר,ביקשתי לשחרר אותי מהמסלול הנ"ל . לתדהמתי, הנציגה הראשונה איתה שוחחתי בשם מיטל אמרה לי כי אני מחויבת למסלול 18 חודש,לאחר שניסתי להבהיר לה כי לא ידעתי ומעולם לא יידעו אותי והחתימו אותי על כך ,תשובתה היתה "אין מה לעשות, ישנה התחייבות", ביקשתי לשוחח עם מנהל , הנ"ל אמרה כי היא היחידה שיכולה לעזור לי בכך וסירבה להעביר אותי לממונה עליה.כשהתקשרתי שנית למוקד השרות שוחחתי עם נציגה נוספת שהבטיחה כי יחזור אלי מנהל וכך היה, הדר מצוות תמיכה באר שבע חזרה אלי. ושוב שוחחתי וניסיתי בכל דרך אפשרית להסביר לה כי לא חתמתי על דבר ולא ידעו אותי ושוב אותה תשובה כי לא ניתן לעשות דבר. פשוט שערוריה!
כספי סוג הנזק :
לשחרר אותי ממסלול שמעולם לא התחייבתי אליו! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' חברט ונושא פנייתה טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה