הכנסת מכשיר סלולרי לתיקון וקבלת מכשיר לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הכנסתי את המכשיר הסלולרי שלי לתיקון במרכז שירות הלקוחות של סלקום בקניון רחובות, עקב בעיה בתצוגת המסך שהיתה נעלמת למספר שניות וחוזרת. כאשר קיבלתי את המכשיר נאמר לי שבעית התצוגה אינה ניתנת לתיקון עקב הצטברות קורוזיה ושבאפשרותי להחליפו למכשיר זהה תמורת 377 שקלים (ויש לי ביטוח). התכוונתי להחליפו אך מאחר ולא היה בנמצא מכשיר זהה לשלי, החלטתי לעשות זאת במועד מאוחר יותר וביקשתי לקבל בינתיים את המכשיר בחזרה. כאשר קיבלתי את המכשיר בחזרה, בנוסף לבעית התצוגה (שהחמירה), הוא כבר היה לא שמיש לחלוטין - לא ניתן היה לשמוע את הדובר בצד השני של הקו ולהיפך.
לאחר שפניתי לאחראית משמרת בשאלה איך קורה שמכניסים לתיקון טלפון פעיל ומקבלים בחזרה טלפון לא שמיש, נאמר לי ש"זה קורה לפעמים" וש"אין מה לעשות".
החלטתי לפנות אליכם מאחר וכלקוחת סלקום במשך שבע שנים, אני ראויה לדעתי ליחס שונה מהיחס האטום והלא מתחשב אליו זכיתי. בנוסף לכך, לא נראית לי הגיונית הסיבה לכך שאני מכניסה לתיקון מכשיר פעיל ומקבלת בחזרה מכשיר לא תקין מבלי שיזהירו אותי לפני כן.
|
|
|
|
|