פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכנסת מכשיר סלולרי לתיקון וקבלת מכשיר לא תקין נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הכנסתי את המכשיר הסלולרי שלי לתיקון במרכז שירות הלקוחות של סלקום בקניון רחובות, עקב בעיה בתצוגת המסך שהיתה נעלמת למספר שניות וחוזרת. כאשר קיבלתי את המכשיר נאמר לי שבעית התצוגה אינה ניתנת לתיקון עקב הצטברות קורוזיה ושבאפשרותי להחליפו למכשיר זהה תמורת 377 שקלים (ויש לי ביטוח). התכוונתי להחליפו אך מאחר ולא היה בנמצא מכשיר זהה לשלי, החלטתי לעשות זאת במועד מאוחר יותר וביקשתי לקבל בינתיים את המכשיר בחזרה. כאשר קיבלתי את המכשיר בחזרה, בנוסף לבעית התצוגה (שהחמירה), הוא כבר היה לא שמיש לחלוטין - לא ניתן היה לשמוע את הדובר בצד השני של הקו ולהיפך.
לאחר שפניתי לאחראית משמרת בשאלה איך קורה שמכניסים לתיקון טלפון פעיל ומקבלים בחזרה טלפון לא שמיש, נאמר לי ש"זה קורה לפעמים" וש"אין מה לעשות".
החלטתי לפנות אליכם מאחר וכלקוחת סלקום במשך שבע שנים, אני ראויה לדעתי ליחס שונה מהיחס האטום והלא מתחשב אליו זכיתי. בנוסף לכך, לא נראית לי הגיונית הסיבה לכך שאני מכניסה לתיקון מכשיר פעיל ומקבלת בחזרה מכשיר לא תקין מבלי שיזהירו אותי לפני כן.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
. שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אלבז בקשר לתלונתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר פניות הציבור.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה