פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום לא משיגים אותי??? נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב הגביש 10 נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
תגובה
רועי - פניות הציבור, סלקום שם ותפקיד:

פנייתו של מר הופמן טופלה על ידי נציגי חברתנו. מטעמי חסיון לקוח לא נוכל לפרט את אופן הטיפול. בברכה סלקום ישראל בע"מ תגובה:

ראה תגובה

*****
לא קיבלתי שום תגובה מחברת סלקום אשמח לקבל תגובה מהם
אמיתי וקנה ולא להגיד מטעמי חסיון לקוח אני רואה את זה בחומרה רבה
רועי - פניות הציבור שם ותפקיד:

שלום רב, עם קבלת פנייתכם נעשו מספר ניסיונות להשגת מר הופמן במספרי הטלפון אותם ציין, ללא הצלחה. בברכה סלקום ישראל בע"מ תגובה:

ראה תגובה
*********************************
שלום רב לחברת סלקום ולאתר תלונה לצערי הרב חברת סלקום משום מה מתנערת ממני ובוחרת לנהל איתי את הדיון פה באתר מוזר מאוד שהייתי לקוח של חברת "סלקום" הם ידעו טוב מאוד איך להשיג אותי
אשמח מאוד אם חברת סלקום ונציג מטעם יצור עימי קשר ולא יתרצו בתירוצים שונים
להלן הפרטים האישים
שי הופמן
דוד בן גוריון 32
הוד השרון מיקוד 45200
פלאפונים:0502448987/0528448987/0523946894/0508614490
טלפון קווי של בזק:09-7455656
פקש 097455656
דואר אלקטרוני:[email protected]
תודה ובברכה
הופמן שי

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו. עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר הופמן ונושא פנייתו טופל באופן מלא. יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר הופמן. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, סלקום ישראל בע"מ. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה