פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה באינטיליגנציה בשירות הלקוחות + ניתוק המוקדניות בנושא השתלטות על הקו.i נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מוקד שירות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עליה על הקו שלי ע"י מישהו זר.
2 מוקדניות בשירות הלקוחות הטלפוני לא האמינו לי וניתקו את השיחה לאחר שביקשתי לדבר עם האחראי שמעליהן.
2 טלפונים נוספים שלי אל מוקד שירות הלקוחות נותקו כאשר זיהו את המספר שלי.
+ בעיה טכנית סוג הנזק :
מעבר לחברה מתחרה + התנתקות מסלקום ו/או תביעה משפטית על עלבון ועגמת נפש. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב עירנית דנטסבקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה