|
|
|
|
|
|
פגיעה באינטיליגנציה בשירות הלקוחות + ניתוק המוקדניות בנושא השתלטות על הקו.i |
נושא התלונה: |
יום רביעי 10 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מוקד שירות טלפוני |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עליה על הקו שלי ע"י מישהו זר.
2 מוקדניות בשירות הלקוחות הטלפוני לא האמינו לי וניתקו את השיחה לאחר שביקשתי לדבר עם האחראי שמעליהן.
2 טלפונים נוספים שלי אל מוקד שירות הלקוחות נותקו כאשר זיהו את המספר שלי.
|
+ בעיה טכנית |
סוג הנזק : |
מעבר לחברה מתחרה + התנתקות מסלקום ו/או תביעה משפטית על עלבון ועגמת נפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלינור אחראית פניות הצ |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב עירנית דנטסבקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|