פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מכשיר טלפון מקוקל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק של סלקום וברשותי 4 מכשירים עליהם אני משלם מאות ש"ח לחודש עבור שרות ואחריות.אחד מהם הינו מכשיר משוכלל ויקר מסוג סוני אריקסון 800 הכולל מצלמה וMP3.לפני למעלה מחודש פניתי למרכז השרות של סלקום ברעננה עקב חוסר יכולת להוריד תמונות למחשב.הטכנאי אמר לי שהמכשיר התקלקל עקב קורוזיה ,למרות שלא התקרבתי איתו למים !וקבע שלא ניתן לתקנו וצריך להחליפו.
מסלקום דרשו כמובן השתתפות עצמית עבור החלפה למכשיר משומש בגובה
כ 250 ש"ח.מאז עבר הזמן בפניות רצופות לסלקום מתי יגיע המכשיר החליפי.נעניתי עד עכשיו שאין מכשירים כאילו במלאי.
עד היום לא הוחלף לי המכשיר ואינני יכול להוריד ממנו תמונות למחשב.
פניתי בתלונה למח' השרות של סלקום ולא נעניתי.
עקב השרות הגרוע ועוגמת הנפש אני דורש החלפת המכשיר ללא תשלום.
עוגמת נפש ואי יכולת להשתמש במכשיר סוג הנזק :
החלפת המכשיר ללא תשלום פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ברק בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה