פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות הטכנאים בחברה שגרמו למחיקת 300 מספרי טלפון נושא התלונה:
גבאי חנן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏12 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך - 12/10/07 נכנסתי לסניף סלקום בעפולה כדי לשדרג את תוכנת המכשיר הנייד ובכך לפתור אינספור תקלות במכשיר ה-נוקיה n73 שלי.
כלקוח עסקי, המסירה של המכשיר היתה מהירה תוך כדי הבטחה שהשדרוג/תיקון
יבוצע תוך שעה. הכעתי לאחר שעה וחצי, בדקתי בלוח מסירת הטלפונים ושמי לא הופיע עדיין בלוח. חיכיתי בסבלנות 45 דקות נוספות ולאחר מכן קמתי כדי להבין על מה העיכוב הגדול, כשהסתבר לי שהמכשיר מוכן מזמן ולא עידכנו את הלוח בשמי. דבר זה הוא פרט קטן לעומת מה שגיליתי לאחר שמסרו לי את הנייד שגרם לי לעוגמת נפש אדירה. כל זכרונות הטלפון מה-11 חודשים האחרונים נמחקו כליל ללא גיבוי במחשבי החברה. מעבר למספרי משפחה וקרובים היו לי כ-150 מספרים של לקוחות (שלחלקם יש חובות כלפי העסק שבבעלותי) ועוד כ-50 מספרי ספקים של ציוד וחומרי גלם. להפתעתי כל מה שהיה להם להציע לי זה פירוט שיחות 3 חודשים אחורה ו-4 שעות שיחה ללא חיוב.
התקלה שקרתה הכניסה אותי לחוסר אונים מוחלט, ועוגמת נפש רבה.
הייתי רוצה לדעת מה יש לכם להציע לפני שאני פונה לעורך הדין שלי להמשך טיפול.

תודה מראש, חנן
עוגמת נפש ונזק כספי. סוג הנזק :
פיצוי כספי. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר חנן גבאי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה