פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף שלא לצורך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אשתורי הפרחי 11 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב

ברצוני להתלונן על חברת סלקום בגין גביית כסף שלא לצורך מאחר ואבד לי המכשיר בחודש יוני ודיווחתי לחברת הסלולר על אובדן המכשיר וכן ביקשתי שינתקו את כל החיובים הקשורים למכשיר מלבד הקו
לאחר חודש בדקתי את החשבונית וראיתי שמחייבים אותי על שרותים בהם אני לא משתמש כי אין לי מכשיר , נאמר לי בשיחה אם נציג שרות לקוחות שכל החיובים יזוכו ולא יהיה חיוב נוסף , וכך נעשה עוד פעם אחת ולבסוף אחרי שבשבוע שעבר ראיתי שהם עדיין מחייבים אותי על שרות תיקונים התקשרתי וביקשתי לסגור את התוכנית ושיזכו אותי על כל החיובים נאמר לי ע"י הנציגה כי לדעתה יזוכה חשבוני אבל היא צריכה לקבל אישור מהמנהלים שלה ושהיא תתקשר אליי ביום שלמחרת אם תשובה סופית . וכן נעשה היא התקשרה ביום שלמחרת אבל בפיה הייתה תשובה שונה והיא : שחשבוני לא יזוכה בגלל שלא ביקשתי לבטל את השרות וראיתי את זה כל חודש , נכון ראיתי את זה כל חודש אבל גם ביקשתי שיבטלו את התוכנית הזו והם לא ביטלו ולקחו כסף כל חודש מחדש
אני מבקש את עזרתכם
תודה
כספי סוג הנזק :
זיכוי החשבון פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר לב בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה