פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה 21335 מתאריך 3/7 אי מתן שירות ופתרון בעיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה הקודמת יצר עימי קשר נציג מתלונות הציבור של החברה והציע לי פיצוי בשווי התכנים שהחברה מחקה לי וכמו כן, אפשרות לתקן את מכשירי או לחילופין להחליף את המכשיר בשני דגמים ששווים ברמתם למכשיר שלי. לאחר בדיקה העדפתי לתקן את המכשיר שלי שכן הדגמים המוצעים לעניות דעתי היו פחות טובים וכי אינם שייכים לחברת נוקיה המועדפת עליי.
לצערי הרב התקלה חוזרת שוב ושוב וכך אני מוצא את עצמי מידי שבוע צריך לשלוח את מכשירי לתיקון. בשיחות שאני מנהל עם חברת סלקום אני מסביר להם כי המכשיר הנוכחי שלי נוקיה 6280 בעל בעיות שלא ניתנות לתיקון וכי לכן חברת נוקיה הוציאה מכשיר 6288 שהוא זהה ל 6280 אך הוא התגבר על בעיות מכשיר 6280 ואני מעוניין לקבל מכשיר זה. לצערי הרב החברה מעדיפה לגרום לי עוגמת נפש ומסרבת להחליף לי את המכשיר. יצויין כי בחברת פרטנר הפנימו את הבעיה וכי לקוחות שמתלוננים על מכשיר 6280 מוחלף מכשירם ל 6288 ללא כל תוספת תשלום.
בנוסף לכך יצויין כי בפעם האחרונה ששלחתי את מכשירי לתיקון תואמה עימי שליחות ופעמיים השליח לא הגיע בזמן שנקבע כך שמכשיר הטלפון שלי לא נמצא אצלי נכון לעכשיו למעלה משבוע. בנוסף לכך אף אחד בסלקום לא טורח להתקשר לתאם איתי שליחות חדשה וכך אני מוצא את עצמי רודף עבור מכשיר שאני משלם עליו הרבה כסף אך רב הזמן הוא לא תקין או לא מצוי בידי. כמו כן, בפעם האחרונה שהתלוננתי חברת סלקום שלחו לי שליח בחינם שיתקן את מכשירי אך לצערי הרב בחשבון הטלפון ראיתי כי חוייבתי בשליחות זאת וכי לא קיבלתי החזר על התכנים שנמחקו לי כמו שהובטח ע"י נציג פניות ציבור. נאלצתי שוב לרדוף אחרי סלקום כדי שיזכו אותי בעבור השליחות ועבור התכנים כפי שהובטח לי. יצויין כי בשיחתי האחרונה מצאתי נציגה קשובה אשר ניסתה לפתור את בעיותיי אך ללא הצלחה והדבר היחידי שיכלה לעשות עבורי הוא לזכות אותי ב 120 דקות זמן אוויר חינם לתקופה של החודשיים הבאים.
לסיכום : בקשתי היא להחליף את המכשיר שלי למכשיר נוקיה 6288 על מנת שסוף סוף יהיה לי מכשיר תקין וכמו כן, פיצוי בעבור עוגמת הנפש של למעלה מ 4 חודשים של תיקונים של מכשיר חדש אשר ברוב הזמן אינו תקין או אינו נמצא בידי ועבור ההמתנה לשליחות שאיננה מגיעה וגם לא טורחים לעדכן על כך (דבר זה נעשה מספר פעמים).
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר ל 6288 ופיצוי בעבור עוגמת הנפש שנגרמה לי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר רוטנר בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה