פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרגו לי את מכשירי הטלפון ונאמר שזה ללא התחייבות מצידי ובסוף מתברר שכל חודש אני משלמת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשקלון כתובת:
קניון חוצות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2006 יצרו איתי קשר נציגים מסלקום על מנת לשדרג את 2 מכשירי הסלקום שברשותי .הבהרתי כי איני מעוניינת להתחייב ונאמר לי כי אני לקוחה מועדפת שחשבונותיי גבוהיים והם החליטו לשדרג ללא התחייבות מצידי .מכיוון שהנציג היה מאזור אשקלון וגרתי בשנת 2006 באילת קבעתי איתו שאני אגיע באוקטובר לארוע באשקלון וניפגש.בביתי נכחו אנשים רבים אשר שמעו כי אני מקבלת את המכשירים במתנה וכי איני אמורה להתחייב לחברה. לאחר מס' חודשיים באחד מחשבונותיי ראיתי כי אני משלמת ופניתי בסניף באילת לאחראית אשר הערה במחשב כי אם אני רוצה אני יכולה להחזיר את המכשירים לסניף ולקבל את שלי בחזרה,אך אני צריכה להחזיר את שני המכשירים החדשים,אחד המכשירים היה ברשות אימי ומכיוון שאני גרה באילת לא הסתדר לי להגיע .מה שהבנתי שאני כבר לא אשלם על המכשירים שנתנו לי ויגיע לסניף להחזירם .הם לא הסכימו לשלוח נציג לאסוף את המכשירים כמו ששלחו נציג לתת את המכשירים .כעת שאני רוצה להחזיר את המכשירים אומרים לי כי אני צריכה לשלם עבור 25 חודשים שנותרו לי התחייבות על המכשירים . נציג השירות שהגיע לביתי רימה אותי ובסלקום אומרים שהוא לא נציג שלהם אלא של יורוקום. לי אין התחייבות כלפי יורקום ונציגים של יורוקום לא אמורים לדעת מה חשבונותיי סלקום העבירה להם את המידע ולכן מבחינתי הוא נציג של סלקום אני לא מכירה את יורוקום ולא משלמת להם הו"ק בחשוני היא לסלקום בלבד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקשת שיחזירו לי את המכשירים ויבטלו את ההתחייבות שנותרה מכיוון שהם רימו שאמרו שאין לי שום התחייבות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' סקורי בקשר לפנייתה ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה