פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס על החלפת מכשיר ששודרג לפני כמה שעות נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול בערב שידרגתי מכשיר, שאלתי במפורש כמה זמן יש לי להתחרט עם לא אוהב את הפלאפון ואת הממשק שלו. הנציגה אמרה "עד 24 שעות ניתן להחליף מכשיר".
בעלי ניגש היום להחליף את המכשיר, לא אהב את המכשיר החדש בגלל ניתוקים. ובשירות לקוחות נאמר לו שהוא צריך לשלם 240 ש"ח כדי להחליף מכשיר.
למה??? אנחנו בתוך 24 שעות התחרטות.
הנציגה אמרה במפורש 24 שעות להתחרט על המכשיר.
אחרי 12 שנים בסלקום, אני חושבת לעזוב את החברה.
כספי, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
להחליף את המכשיר בלי קנס. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' דהן בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר מרום אחראי פניות הציבור.

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה