פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובת נציג סלקום לתלונה מיום 9.10.07 מטעה ביותר- התלונה נותרה בעינה!!!!d נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באתר התפרסמה תלונתי על חיובי בתשלום על שירותים שלא בקשתי ולא צרכתי (תלונה מיום 9.10.07).

בתגובה התקשר אלי איש השירות בשם שחר והציע לי קומבינציה שלטענתו כמעט מפצה אותי על כל חיובי היתר ואשר עוד הוצגה על ידו כ"הליכה חריגה" לקראתי.

הודעתי לו שאני לא נכנס לשום קומבינות וקומבינציות מפולפלות שכן, כך טענתי,מה יותר פשוט מאשר לזכות אותי בסכום חיובי היתר שחוייבתי שלא כדין (אגב, כל חשבונית חודשית שלי עולה על כל חיובי היתר כך שרק צריך לקזז זאת מחיוב שוטף שלי). הוא השיב לי שיחזור אלי ואז חזר ואמר כי הוא נותר בהצעתו ולא זז ממנה.

אמרתי לו כי להבנתי הוא מתכוון ןלהשיב באתר "תלונה" כי איש השירות יצר קשר והבעיה טופלה במלואה ובאותו הנוסח שאני רואה שהם עונים על כל תלונה. תשובתו הייתה "מה פתאום אני לא אענה כך ופנייתי אליך נועדה לטפל בך כדאגה ללקוחות ולא מעניין אותי אתר תלונה" (הציטוט הוא עקרוני ולא מדוייק).

לתדהמתי (האמת, לא כל כך לתדהמתי) אותו שחר הכניס תגובה :" תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קורצווייל בקשר לפנייתו, ונושא פנייתו טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. שחר אחראי פניות הציבור".

ככל שבתגובה זאת ניתן להבין כי הנושא טופל באופן מלא לשביעות רצון הלקוח (שאם לא כן מה פירוש טיפול מלא????) אזי זהו שקר וכזב ומכאן אני למד כי התגובות השבלוניות שבאתר הן מטעות .

סלקום גבתה ממני מידי חודש כספים שלא כדין והיא מסרבת להשיב לי אותם וזאת גם בזמן שאנשי השירות שלה מודים כי לא בקשתי את השירות שבגינו נגבה התשלום וכן לא צרכתי שירות זה!!!

נמצא אם כן כי סלקום לא רק גונבת אותי אלא גם משחררת תגובות מטעות כדי לדאוג ליחסי ציבור טובים שלא מגיעים לה.

אני דורש במפגיע מאותו "שחר" שיתקן את תגובתו המטעה . התלונה שלי לא טופלה באופן מלא ולכל היותר ניתן לומר כי סלקום לא הגיע עם הלקוח להבנה (הערת אגב: בדעתי לפנות לבית משפט בשל העניין העקרוני ואין לי ספק שהדבר יעלה לסלקום הרבה מעבר לסכום ההחזר)!!!!!!

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קורצוויל בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה