פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב הזוי עבור רכישה שלא נתנת לביצוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת החודש התשיעי נותק הקוו שברשותי עקב אי תשלום, כשהמשמעות היא שאינני יכול להוציא מהמכשיר לא שיחות ולא הודעות, כשהגעתי לחברה לאחר חודש בכדי לשלם את חובי התברר לי שהחוב תפח בעוד 150 שקל, כשמחצית מהסכום היא עבור רכישת המכשיר, חיוב המקובל עלי לחלוטין, אך שבעים וחמשה שקלים הם עבור חבילת הודעות שרכשתי מספר חודשים קודם, כאשר הנוהל הוא שאתה רוכש 500 הודעות בשבעים וחמישה שקלים, והחבילה מתעדכנת בכל חודש אלא אם כן הלקוח מבטל אותה, כשניתקו לי את הקוו לא חשבתי לבטל אותה משום שלא העליתי על דעתי שהחברה תחייב אותי על חיוב שהיא בעצמה מונעת ממני לממש אותו, אך זה המצב, חויבתי, התווכחתי עם פקידת השירות שישבה מולי, דרשתי לקרוא לבכיר ברמת סמכות שיוכל לזכות אותי, אך גם כשזה הגיע שמעתי ממנו את המנטרה שחזרה על עצמה: "חיוב ההודעות הוא כמו כל חיוב שלא נפסק אלא אם כן מתבטל על ידי הלקוח". ואני שואל, איך חברה יכולה לחייב אותי בחיוב שהיא עצמה לא נתנה לי את האפשרות להשתמש בו מה גם שהחיוב הנ"ל הוא חיוב של רכישה ללא כל התחייבות,
אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בענין,























































כספי סוג הנזק :
שינוי המדיניות בחברה, וזיכוי מידי שלי על הסכום המדובר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר בנאיס ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה