|
|
|
|
|
|
סילוף ורמאות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-4 חודשים שידרגתי את מכשירי למכשיר הדור השלישי, לאחר הסבר שקיבלתי מהנציגה נאמר לי שאם אדבר בסכום שמעל 200 ש"ח אקבל החזר מלא על המכשיר, פרט ל-20 ש"ח שאצטרך לשלם עבור חבילת אינטרנט. כאשר בדקתי את החשבונית ולאחר בדיקה עם נציגה בסלקום הופתעתי לגלות כי ההחזר הוא לא מלא וחל עלי תשלום נוסף של כ-10 ש"ח בחודש, כך שיוצא לי לשלם קרוב ל30 ש"ח עבור השדרוג. חתמתי על החוזה בהסתמך על דברי הנציגה ששדרגה לי את המכשיר. זוהי רמאות לשמה והעלמת פרטים חיוניים שעל הלקוח לדעת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לקבל החזר מלא על המכשיר כפי שהובטח לי, או לחילופין לבטל את העסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
כרמי אחראי פניות הציבו |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ליאת חייט בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי פניות הציבור.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|