פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סילוף ורמאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-4 חודשים שידרגתי את מכשירי למכשיר הדור השלישי, לאחר הסבר שקיבלתי מהנציגה נאמר לי שאם אדבר בסכום שמעל 200 ש"ח אקבל החזר מלא על המכשיר, פרט ל-20 ש"ח שאצטרך לשלם עבור חבילת אינטרנט. כאשר בדקתי את החשבונית ולאחר בדיקה עם נציגה בסלקום הופתעתי לגלות כי ההחזר הוא לא מלא וחל עלי תשלום נוסף של כ-10 ש"ח בחודש, כך שיוצא לי לשלם קרוב ל30 ש"ח עבור השדרוג. חתמתי על החוזה בהסתמך על דברי הנציגה ששדרגה לי את המכשיר. זוהי רמאות לשמה והעלמת פרטים חיוניים שעל הלקוח לדעת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל החזר מלא על המכשיר כפי שהובטח לי, או לחילופין לבטל את העסקה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי אחראי פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ליאת חייט בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה