פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל,ואי מתן פיתרון ביודעין נושא התלונה:
סולומון מעיין שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול פניתי למרכז סלקום בראשון לציון אחרי המון פעמים שהגעתי לשם בכדי לתקן את המכשיר שיש ברשותי,מכשיר מתקדם בדור השלישי.
בקשתי מהם להחליף את המכשיר בגלל תקלות חוזרות והם לא הסכימו,לאחר שעה וחצי שהמתנתי,הטכנאי אמר שיש צורך בהחלפת מכשיר.
הם נתנו לי לבחור שני מכשירים,בשני המיקרים המכשיר הוא מחודש ולא חדש!!
1.סוני אריקסון-שמנסיון המכשיר אינו אמין ואני לא מעוניינת לעבוד איתו
2.מכשיר נוקיה E-65
בחרתי במכשיר נוקיה,מכיוון שאני מאמינה שנוקיה היא החברה האמינה ביותר שקיימת(עד עכשיו היה ברשותי מכשיר נוקיה n73(לאחר הרצאה מהפקידה שאני לא בסדר,ומבחור שעובד שם שאולי אני לא יודעת לתפעל את המכשיר)
כאשר הגעתי הביתה גיליתי שלא ניתן לקיים איתו שיחות וידיאו באופן תקין מכיוון שיש לו מצלמה אחת שממוקמת בגבו לכן ניתן לנהל שיחת וידיאו רק שאני רואה את הצד השני או שם הם רואים אותי,דבר שלא עונה על התכונות של דור שלישי שהן לראו ולהראות ולדבר בו זמנית.
עיינתי במכשירים הקימים והמכשיר היחיד שראיתי שהמפרט שלו הקרוב ביותר למכשיר שהיה לי ושעונה על כל הדרישות שלי כמו המכשיר שהיה לי הוא הנוקיה n95.
נגשתי למרכז שירות ובקשתי שיחליפו לי והם סרבו בטענה שהמכשיר הזה נמצא ימים ספורים בשוק(בידיעה שאני מכירה אנשים עם המכשיר הזה שיש אותו ברשותם מעל חצי שנה)וניסו להציע לי מכשירים ישנים ופשוטים יותר,בזמן שאני משלמת בפועל על מכשיר יקר יותר.
מעבר לזה,באופן טלפוני אני מנסה להשיג מנהל בכיר בכדי שאולי הוא יצליח לפתור את הבעיה אך מסרבים להעביר ומי שמסכים טוען שיחזרו אלי מחר,אני לא חושבת שאני צריכה להיות מתורתרת בין נציג לנציג לחכות יומים במצטבר בכדי לקבל מענה.
בנוסף לכל זה אני בצבא,ואין לי את הזמן הזה בכדי להיות מתורתרת ולכן אני מבקשת שמישהו שיכול לטפל באופן ראוי בלקוחה בעלת שלושה מכשירים בחברה ושיחות שמסתכמות במעל 3000 דק לחודש!
תודה רבה
מעיין
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר לנוקיה n95 חדש (לא מחודש!!) פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' סולומון בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר מרום אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה