פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור,עוגמת נפש וסחיטה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים בוטלו לי כרטיסי האשראי ע"י הבנק ולכן היה עליי להעביר הוראת תשלום באמצעות הוראת קבע לחברת סלקום.
העברתי את הוראת הקבע, גם בפקס וגם הגעתי בכבודי ובעצמי ומסרתי לפקידה בשם "הודיה".
לאחר זמן מה קיבלתי מכתב שבו נאמר לי שאני חייב סכום לא מבוטל ושהמכשיר שלי הועבר למסלול טוקמן.
הגעתי לשירות לקוחות בסלקום ר"ג בכדי להסדיר את העניין ושם התברר לי שהוראת הקבע לא התקבלה ולכן עליי למלא שוב הוראת קבע להחתים את הבנק, ולשלם את החוב ע"ס 250 וכך הכל יחזור לקדמותו
את החוב שילמתי ולאחר שהחזרתי את הטופס החתום הודיעו לי שלא מקבלים בכלל הוראות קבע ושעליי לשלם עבור שבירת תוכנית ועבור המכשיר.
סלקום טרטרה אותי בלי סוף וכל פעם המציאו תשלומים נוספים וכל זאת בגלל טעויות שלהם וחוסר מקצועיות שעלתה לי ביוקר רב, הרבה טירטורים,בזבוז זמן,פגיעה בעסק ועוגמת נפש.
כל העניין אמור להסתכם בשינוי חיוב כרטיס האשראי לחיוב בהוראת קבע.
וכרגע הם רוצים לחייב אותי על שבירת תוכנית,על המכשיר ולאם אני ארצה להחזיר את התוכנית הקודמת עליי להתחייב שוב ל-3 שנים
כספי סוג הנזק :
בשינוי חיוב כרטיס האשראי לחיוב בהוראת קבע פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי אחראי פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אופיר גולןבקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה