פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום - מזלזלת בצורה מכוערת בלקוח!!! נושא התלונה:
מישלי שלומי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נשלחתי לסניף חוצות המפרץ בחיפה לתיקון 2 מכשירים (לקוח עסקי עם 18 מכשירים) ניגשתי לפקידה מקסימה, מסרתי לידייה את המכשירים ונתבקשתי לשבת ולהמתין. לאחר כשעתיים פניתי שוב לאותה הפקידה, שכעסה על "חוסר סבלנותי" וביקשה ממני להמתין. חלפה שעה נוספת, ניגשתי שוב לפקידה :"המכשירים בתיקון אצל הטכנאים, כרגע ראיתי אותם עובדים עליהם, תמתין בבקשה". עמדתי ללכת מהדלפק כשלפתע אני רואה את מכשירי מונחים כאבן שאין לה הופיכן על שולחנה.לשאלתי מדוע הם כאן, החווירה הפקידה.
דרשתי לדבר עם מנהל הסניף, שהגיע והתנצל ולא ידע להסביר מדוע היה על הפקידה לשקר, להונות ולגרום לביזבוז זמנו היקר של הלקוח. (הייתי באמצע העבודה).
סה"כ ביליתי בסניף נחמד זה ובזכות הפקידה המקסימה של סלקום 5 שעות!!! כן חברים 5 שעות.
יש לי עוד אין ספור תלונות כנגד שרות סלקום ובהחלט אשמח לקבל אלי למייל לקוחות המעוניינים להצטרף לתביעה כנגד סלקום[email protected]
עלבון אישי ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מישלי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה