סלקום - מזלזלת בצורה מכוערת בלקוח!!! |
נושא התלונה: |
מישלי שלומי |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נשלחתי לסניף חוצות המפרץ בחיפה לתיקון 2 מכשירים (לקוח עסקי עם 18 מכשירים) ניגשתי לפקידה מקסימה, מסרתי לידייה את המכשירים ונתבקשתי לשבת ולהמתין. לאחר כשעתיים פניתי שוב לאותה הפקידה, שכעסה על "חוסר סבלנותי" וביקשה ממני להמתין. חלפה שעה נוספת, ניגשתי שוב לפקידה :"המכשירים בתיקון אצל הטכנאים, כרגע ראיתי אותם עובדים עליהם, תמתין בבקשה". עמדתי ללכת מהדלפק כשלפתע אני רואה את מכשירי מונחים כאבן שאין לה הופיכן על שולחנה.לשאלתי מדוע הם כאן, החווירה הפקידה.
דרשתי לדבר עם מנהל הסניף, שהגיע והתנצל ולא ידע להסביר מדוע היה על הפקידה לשקר, להונות ולגרום לביזבוז זמנו היקר של הלקוח. (הייתי באמצע העבודה).
סה"כ ביליתי בסניף נחמד זה ובזכות הפקידה המקסימה של סלקום 5 שעות!!! כן חברים 5 שעות.
יש לי עוד אין ספור תלונות כנגד שרות סלקום ובהחלט אשמח לקבל אלי למייל לקוחות המעוניינים להצטרף לתביעה כנגד סלקום[email protected]
|
עלבון אישי ובזבוז זמן יקר |
סוג הנזק : |
|
|
|
|