פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין גבול לחוצפה - בהמשך לתלונות 21335, 25065 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר מסכת יסוריים של ארבעה חודשים שכל שבוע אני נאלץ לתקן את המכשיר וכמו כן, השליחויות מבריזות בלי סוף ,יצרה עימי קשר טל מפניות הציבור של חברת סלקום בעקבות פניתי לאתר זה. לאחר שיחה סוכם כי אחליף את מכשירי לנוקיה 6288 לפי בקשתי וכי על העוגמת נפש פוצתי בשובר ארוחת בוקר זוגי (יצויין כי עוגמת הנפש שווה מאות ש"ח אך המטרה של קבלת מכשיר תקין היתה חשובה בעיני ולא התעקשתי בנושא זה). ניגשתי לסניף חברת סלקום ואכן קיבלתי מכשיר חדש נוקיה 6288 , החיוך סוף סוף חזר עי פניי שכן יש לי מכשיר טלפון "שאפילו" ניתן להשתמש בו. לצערי הרב לא עבר שבוע ומסתבר שלמכשיר יש תקלה בזכרון הטלפון כך שלא ניתן לקבל יותר הודעות טקסט וכמו כן דואר אלקטרוני וכי על פי שירות תמיכה טכנית עליי לפנות למשרדי החברה כדי שיתקנו לי. כן חברת סלקום חושבת שניתן לבזבז את מרבית ימי החודש בהמתנה במרכזי שירות הלקוחות שלהם וכי לא אכפת לה על כך שאנשים נאלצים לקחת חופש מיוחד בשביל זה. בנוסף נדהמתי לגלות בחשבונית חיוב של חודש אוקטובר כי חוייבתי פעמיים על שליחויות אשר נבעו מאי תקינות המכשיר לאחר שחזר מס' פעמים ממעבדת תיקון וכי חברת סלקום יזמה את כל השליחויות כפיצוי על התיקונים החוזרים ובנוסף, וידאתי עם נציג כי השליחויות יהיו על חשבון חברת סלקום. לצערי הרב יצרה עימי קשר בנושא אחראית משירות לקוחות וטענה כי עליי לשלם בעבור השליחויות למרות שביקשתי ממנה לקרוא פקסים בנושא המספר את הסיפור ההזוי. האחראית לא היתה בקיאה בהשתלשלות האירועים והתעקשה בכל זאת על כך שאני חייב לשלם בעבור השליחויות , הסברתי לה כי וידאתי כי התשלום יהיה על חשבון סלקום ואמרתי לה שחבל שהחברה תאבד לקוח בשביל 84 שח.כמו כן, דאגה לציין כל השיחה כי חברת סלקום עשתה לי טובה שהחליפה לי את המכשיר דבר שהבהיר לי חד משמעי כי כנראה אין שירות בסלקום. לאחר שיחה של כעשרים דקות הנ"ל אמרה שהיא מוכנה שחצי מהסכום סלקום תשלם וחצי אני. הסברתי לה כי 84 ש"ח לא יעשו אותי יותר עני וכי אני מסרב להצעתה מבחינה עקרונית כי הבטחות יש לקיים והודעתי לה כי זאת הפעם האחרונה שאני אתלונן על השירות בסלקום ובפעם הבאה אתנתק ואפנה להליך משפטי. כמו כן, השובר לארוחת בוקר זוגי לא הגיע לי עד היום ואף אחד לא יודע על כך כלום. לסיכום חברת סלקום גרמה לי וגורמת לי עוגמת נפש במשך למעלה מ -4 חודשים וכי אינה עומדת בהבטחותיה. לפני חודש החברה חייבה אותי על שליחות ומיד הבינה שטעתה וזיכתה אותי הפעם העקשנות להפסיד לקוח של למעלה מ 10 שנים גוברת על זיכוי של 84 ש"ח אשר מגיע לי לפי סיכום. ברצוני לבקש לזכות אותי ב 84"שח בגין 2 שליחויות , שליחת שליח להחלפת המכשיר החדש שאינו תקין ע"ח החברה , קבלת שובר ארוחת בוקר זוגי ופיצוי הולם בעבור קומדיית הטעויות הזאת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
נרשם בגוף ההודעה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר רוטנר בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה