פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה לאור יום וזלזול מחפיר בלקוחות החברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת סלקום
נציב תלונות הציבור

שמי אדווה נאור ,
חברת סלקום היא חברה שבה אני מנויה ובני משפחתי מנויים כבר שנים רבות לפני כחצי שנה החליטו סלקום להעלות לי את תעריפי השיחה שלי מ38 אג בחבילת חיילים לחבילה שעלותה היא 43 אג השינוי נעשה ללא כל ידיעה שלי והתגלה לי במהלך שיחה פשוטה של בירור החש שלי כשלנציג שירות לקוחות נודע שלא ידעתי על השינוי הוא התחיל לגמגם לי במהלך כל השיחה לגבי תעריפים שונים שהתחילו ב40 אג והסתיימו לבסוף ב43 אג לדקה כשביקשתי לדבר עם מנהל חזר אלי מישהו שקורא לעצמו מנהל ואמר לי שמפורסמים כל עליית התעריפים בעיתונים הגדולים בטח שבטח כשדיברתי לאחר עדכון החבילה לפני כמאט שנה עם מנהלת ששמנה מנור ב7 לנובמבר 2006 בגלל שינוי בחבילה שחל לי קודם ללא ידיעה של היא התנצלה על השינוי ואמרה לי שהיא תדאג שכל שינוי בחבילה יישלח לי לתיבת המייל שלי כשהסברתי שאני לא קוראת את הדואר ושסלקום טוענים שהם מפרסמים עליית מחירים בעיתונים הגדולים חד משמעית ציינתי שאני לא יכולה לקרוא את החש מכיוון שאני לא גרה במקום קבוע
בסיום השיחה עם המנהלת מנור כרגיל נעשה שוב העוול שסלקום מצפים שיקרה ושינוי תעריפים ללא ידיעת הלקוח שוב חל על המנוי שלי והתשובה שקיבלתי היא תתמודדי עם מכתב שאומר שהם מכוסים מפני תביעות משפטיות ממש צדק
החברה הזו רימתה אותי ולא נראה כי תפסיק כי הסיבה שהיא שהם עושים זאת בדרכים חוקיות שבאות מאחורי העורף
אני רק חייבת לציין שאפרסם את פנייתי בכל מקום שרק אפשר לתלונות הציבור שכלל לקוחות סלקום יידעו מה שאני עברתי ויזהרו גם הם מדרכים עקומות שבה פועלת חברת סלקום מכיוון שמס' טלפונים ברשותי אני גם חייבת לציין שכאשר תהיה ניידות מס' אני אשקול מאוד ברצינו לעזוב את החברה שלכם בגלל כל עוגמת הנפש שנגרמה לי התשובות המחפירות שקיבלתי מכם וחוסר היחס לפנייתו של לקוח אליכם.
אבקש התייחסות למכתב זה ברצינות רבה .
אדווה נאור 052-4276366
ת.ז 36563005

נ.ב
כתגובה של נציב תלונות הציבור כשעד אליו הגעתי בנושא קיבלתי תשובה שזוהי מדיניות החברה, הציעו לי כפיצוי כדי שאני יסגור נושא 120 דקות וחבילה חדשה שתכבול אותי בהתחייבות ל3 שנים לחברה שמרמה אותי כשבעצם עד היום מגיע לי פיצוי העולה על לפחות 500 ש"ח.
אז עוגמת נפש כבר נגרמה אבל לתקן את הרושם כבר לא נראה לי שזה אפשרי בגלל שחותם רע השארתם, מה שחשוב כאן להדגיש הוא שאני רואה שלא רק לי נעשה עוול ע"י חברת סלקום אלא לעוד רבים נוספים
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם והחזרת המסלול הקודם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
ראה תגובה תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה בקשר לפניתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה