פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי וחסר אחריות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון חוצות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/10/10 פניתי לסניף הממוקם בקניון חוצות לצורך טיפול בתקלה שהתגלתה בפלאפון מדגם NOKIA-N73
עלי לציין כי הפלאפון הנ"ל הינו חדש מאד ונרכש לפני כ - 4 חודשים.
עקב הצקלה שחוזרת ונשנית לעיתים קרובות פגעה במהלך עבודתי התקין כאיש עסקים.
בתאריך הנ"ל פניתי לסניף ותיארתי להם את התקלה.
לאחר המתנה ארוכה הגיע תורי וניגשתי לדלפק בו ישבו 2 פקידות אחת בשם אלינור והשניה בשם ילנה.
בעמדת הקבלה התעכבתי הרבה מעבר לזמן הסביר כי אלינור מסבירה לילנה מה לעשות ומה להקליד.
מסרתי לידם בביטחון מלא את מכשיר הפלאפון ולפי קביעתם חזרתי לאחר 45 דקות.
ניגשתי לעמדת קבלת הפלאפונים וגב' עינב מוסרת לי את הפלא' ולאחר בדיקה קצרה אני מגלה שאנשי הקשר המופיעים בפלאפון המתוקן אינם תואמים את אנשי הקשר שלי
אני מסביר לעינב שאנשי הקשר המופיעים אינם שלי , היא אומרת לי לא יכול להיות , אחרי בדיקות חוזרות ונשנות שלה ואחרות שהיא קראה לעזרה מתברר שלא שמרו את הזכרונות והעבירו זכרונות של פלאפון אחר.
לאחר ויכוחים ועצבים במשך שעה , אומרים לי שהייתה תקלה במערכת והזכרונות שלי לא נשמרו
עליי לציין כי כאיש עסקים ובעל משרד עם קשרי לקוחות קשה לי מאד ליצור קשר עם לקוחות במידת הצורך והדבר פוגע בעבודתי
המצחיק הוא שעל מנת לרצות אותי על כל הפאשלה שלהן הן מציעות לי 5 שעות זמן אוויר וארוחת בוקר חינם , כאשר בפועל אין מחיר שיכול לבוא כפיצוי על מה שקרה לפלאפון ועל עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שנגרם לי באותו היום ולאחר מכן
אבקשכם לטפל בעניין בכובד ראש ולשביעות רצוני המלאה כי אחרת איני רואה את עצמי להמשיך להיות מנוי בסלקום.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דניאלי בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר מרום אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה