פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח בזמן רכישת כרטיס SIM בנוגע להתחייבות לשימוש מינימלי למשך 36 מחזורי חיוב. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.09.2007 רכשתי בדלפק סלקום בקניון חיפה את התוכנית לחיילים של חברת סלקום.
מכיוון שהיה לי מכשיר סלולרי ,רכשתי רק כרטיס SIM עם הקו (בעלות 100 ₪).
הוסבר לי על ידי נציג החברה שתוכנית הזאת לא כוללת שום ההתחייבות מצידי, ושאני יכול מתי שאני רוצה להפסיק את התוכנית ולהתנתק מסלקום.
התוכנית בלי התחייבות הייתה התנאי החשוב להצטרפות לסלקום.
אגף לפני כן דברתי בטלפון עם כמה נציגי סלקום ואף אחד מהם לא דיבר על איזה שהתחייבות מצידי.
בתאריך 21.10.2007 נגנב לנו מכשיר סלולרי. התקשרתי לסלקום וחסמתי את הקו.
אחרי כמה ימים פניתי לחברת סלקום בבקשה להקפיא לי את התוכנית אליה אני רשום עד שארכוש מכשיר.
נתקלתי בסירוב. הוסבר לי שבכל זאת עלי לשלם את התשלום חודשי קבוע של התוכנית 19.90 ₪.
הוצע לי לבוא לקבל כרטיס SIM עם מכשיר אחר או לרכוש מכשיר.
כרגע לא רציתי לרכוש מכשיר ובקשתי לנתק את קו.
לתדהמתי נודע לי שיש לי התחייבות ל- 36 חודש.
בשיחות עם מספר נציגים בקשתי לברר מה היא התחייבות ומה הסכום הכנס. כל פעם קבלתי מידע שונה.
בשיחה אחרונה עם אחראית משמרת בשם הדס, הובהר לי שאני צריך לשלם 15 ₪ * 35 חודשים ואיפה צוין סעיף של ההתחייבות לשימוש מינימלי למשך 36 חודשים ברכישת SIM .
הסעיף הזה זה לא נמצא בחוזה חיילים לסלקום אלה בנספח מכשירים ללקוחות הפרטיים ( גרסא 181 ספטמבר 2007 ).
אני באמת לא שמתי לב שמופיע בעמוד השני של הנספח התייחסות לרוכשי SIM (להתחייבות לשימוש מינימלי למשך 36 חודשים).
בנוסף שקראתי בקפדנות את הסעיף "לפיכך הוצהר הותנה והוסכם כדלקמן:" הבנתי שני דברים חשובים שגם לא אמרו לי אף פעם.
-תנאי הפסקת השרות הוא לשלם לסלקום את כל התשלומים הקבועים בתוכנית ובכלל כך סך כולל שהינו מכפלת סכום התשלום החודשי המינימל במספר מחזורי חיוב שנותרו.
-אני אחויב בתשלום החודשי המינימל אפילו שלא עשיתי שימוש מלא וזה לא כולל תשלומים קבועים.
רציתי לציין שבזמן רכישת התוכנית הנציג החברה רשם את כל התנאים בכתב ולא ציון ולא הצהיר את שני הדברים החשובים האלו.
אני כרגע מרגיש שאני נמצע במלכודת.
אם אני מבקש את הניתוק מסלקום, לא ידוע לי בכלל כמה אני צריך לשלם. (סלקום ימציא לי עוד כמה סעיפים).
אם אני לא משתמש בקו אני אשלם כל חודש תשלום קבוע + "תשלום חודשי המינימלי" במשך 35 חודשים.
ז.א. אין לי שום ברירה אלא לרכוש מכשיר ולהמשיך להשתמש בקו הזה.

חשוב לי שלקוחות תמים אחרים לפני שהם מצטרפים וחותמים עם סלקום יקראו טוב מאוד את הנספח ללקוחות פרטיים וכל השלכות של התחייבות וניתוק.
כרגע כל אחד שמצטרף לסלקום יחויב להתחייבות לשימוש מינימלי למשך 36 מחזורי חיוב.

אני לקוח פרטי חדש של סלקןם ואני מתפלא באיזה שיטות פועלת החברה כדי לקשור את לקוחות ולגרום להם עוגמת נפש.

אשמח לעזרה בנושא.
תודה רבה.
כספי סוג הנזק :
לבטל את התוכנית פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בנושא פנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה