פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום/ יחס מזלזל, עלויות נגזרות ואי גילוי נאות נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים רכשתי מכשיר סלולר ושירות לזמן אוויר מחברת סלקום.
במהלך הרכישה לא נאמר לי כי המספר שקיבלתי היה שייך בעבר לאדם אחר (אני הייתי משוכנע כי המספר הנו מספר "חדש").
במהלך החודש האחרון, התרבו הפניות של אנשים שמתקשרים ומחפשים את האדם שהחזיק במספר לפניי. הפניות הפכו למטרד (לעתים מדובר במספר פעמים ביום).
כשדיווחתי על העניין (12/11/07 בשעה 18:20 לערך) לנציג השירות ולמנהלת מוקד השירות בסלקום (גברת מאיה כ.), טענו הנ"ל: א] כי הפניה נראית להם מוזרה (בגלל ריבוי הפניות "דווקא" לאחרונה). ב] כי המקסימום שיוכלו לעשות זה להחליף את המספר ושכל פניה לדרג שמעל לא תעזור, גם כאשר טענתי כי התשובה אינה מתקבלת על הדעת כלקוח.

הבעיות:
א] יחס השירות - התחושה הכללית שהשרו אליי שני הנציגים עמם דיברתי זה שאני שקרן. לא היה ברור להם כיצד ייתכן שהפניות התגברו "דווקא" לאחרונה. יחס זה אינו מקובל עליי והייתי מצפה ליחס אחר, במיוחד שהתקלה נובעת מתהליכים בעייתיים ב"מגרש" שלהם.
ב] עלויות - כמובן שהחלפת המספר כרוכה בעלויות כספיות מצדי - עדכון כרטיסי ביקור, הודעות למאות קרובים, אובדן זמן וכד' - עלויות שהם מעבר לעלות החלפת המספר.
ג] אי גילוי נאות - בנוסף, יש להדגיש כי אם הייתי יודע שמדובר במספר "משומש" כאשר רכשתי את המכשיר, ייתכן ולא הייתי מעוניין לבצע את העסקה.

אבקש עזרתכם בטיפול בנ"ל.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כלפון בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה