פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות במרכז סלקום ב"ביג" באר שבע. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נזקקתי לשרות תיקונים למכשיר שלי. השרות היה טוב ואדיב ונאמר לי להמתין שעה לקבלת המכשיר המתוקן. היה מקום מרווח לשבת וגם לשתות קפה.
הכל טוב, חוץ מהעמדה לקבלת המכשיר המתוקן. זה צוואר בקבוק קטן ומעצבן עם עמידה די ארוכה בתור, במקרה שלי, לפחות). רצוי לתת על כך את הדעת ולשפר שם את התנאים.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה בקשר לבקשתה וטיפלה בלקוח לשביעות רצונה. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה