פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שמי שלומי מישלי קראתי את תגובת אחראית פניות הציבור בנוגע לתלונתי ולהלן תגובתי!!! נושא התלונה:
מישלי שלומי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
זו התגובה של סלקום כפי שפורסמה תחת תלונתי באתר:
תגובה
אלינור אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מישלי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. אלינור פניות הציבור.
תגובתי: למעט שיחת טלפון מנומסת לא טופל הדבר כלל!!! הנושא הועבר בכתב למנכ"ל סלקום תוך פירוט עשרות תלונות שלנו כנגד סלקום.
אהבתי את הקטע של: "נושא פנייתו טופל באופן מלא "....






כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר.
אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו.ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה