|
|
|
|
|
|
שמי שלומי מישלי קראתי את תגובת אחראית פניות הציבור בנוגע לתלונתי ולהלן תגובתי!!! |
נושא התלונה: |
מישלי שלומי |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זו התגובה של סלקום כפי שפורסמה תחת תלונתי באתר:
תגובה
אלינור אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מישלי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. אלינור פניות הציבור.
תגובתי: למעט שיחת טלפון מנומסת לא טופל הדבר כלל!!! הנושא הועבר בכתב למנכ"ל סלקום תוך פירוט עשרות תלונות שלנו כנגד סלקום.
אהבתי את הקטע של: "נושא פנייתו טופל באופן מלא "....
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלינור אחראית פניות הצ |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר.
אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו.ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|