פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא הולם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי ליה ברוק ואני לקוחה מאוד ותיקה בסלקום.
אני בחורה נכה שמרבה להשתמש בטלפון הנייד היות ולא תמיד קיימת אפשרות שאצא מביתי
אמש טלפנתי למוקד שירות הלקוחות וביקשתי שיפנו אותי לנציג/ת פניות הציבור בכדי שאוכל לראות אם יש אפשרות לבוא לקראתי ולהציע לי מסלולים אטרקטיבים ומוזלים יותר . לא נתנו לדבר אם נציג פניות הציבור וניסו לתת לי איזשהוא מסלול שלא נראה בעיניי כמתאים כל פעם שאני מתקשרת למוקד השירות מנסים לתת לי מסלול אחר רק כדי לשהתיק אותי ולא מנסים להיות קשובים לצרכיי
בחברת פלאפון הציעו לי מסלולים אטרקטיבים יותר ולכן אני שוקלת לעבור אליהם, הם הציעו 200 דק' זמן אוויר ברשת פלאפון בחינם כל חודש + 40 אג' לכל הרשתות בתשלום חודשי זעיר של 12 ש""ח בחודש (שלא כמו בהצעות של סלקום)
הייתי שמחה אם היה אפשר לקבל הצעה דומה מסלקום . נניח לשלם 12 ש"ח בחודש ולקבל 28 אג' לדקת זמן אוויר בשיחות ובסמס לכל הרשתות.+ 300 דקות שיחה חינם בחודש בתוך הרשת. אני לקוחה ותיקה הזכאית ליחס הולם !!!.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שנציג/ת פניות הציבור או מנכ"ל סלקום יצרו עימי קשר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי אחראי פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ברוק __בקשר לפנייתה וטיפל בלקוח לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה