מכירת חבילת שיחות של סלקום ברמאות !!! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום אני לקוחה 10 שנים בסלקום ,וכמעט ולא פניתי לשירות לקוחות ,לפני כ3 חודשים בערך ,התקשרו אליי ,והציעו לי לשנות חבילה משום שאני לקוחה מעודפת ,שאלתי אם יש התחייבות ,או תשלום במעבר חבילה ,טענו שאין מחויבות לחברה. רק לגבי החבילה שאנסה ובמידה ולא, המעבר יעלה בסביבות 100 ש"ח לכל היותר,והסכמתי משום שאמרו שרק באותו יום יש אפשרות לעבור לאותה חבילה,כשראיתי שאיני מנצלת את הדקות לסלקום ,יותר למפעילים אחרים (350 סלקום 350 מפעילים אחרים ),פניתי לשרות לקוחות רציתי לשנות חבילה ,קודם נמסר לי דמי יציאה מהחברה בלי שבקשתי ,שזה זלזול שאין כדוגמתו , ולאחר מכן הסברתי שאיני מעוניינת לעזוב את החברה ,ציינו בפני שמעבר חבילה יעלה 606 ש"ח ושיש לי התחייבות עד 7.2.09 .אני עדיין לא מאמינה איך חברה כמו סלקום מסוגלת להרשות לעובדייה לרמות את הלקוח ולפגוע בו ,מקווה שהשיחות מוקלטות .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ביטול ההתחיבות והתאמת מסלול / מעבר מחברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|