פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת חבילת שיחות של סלקום ברמאות !!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום אני לקוחה 10 שנים בסלקום ,וכמעט ולא פניתי לשירות לקוחות ,לפני כ3 חודשים בערך ,התקשרו אליי ,והציעו לי לשנות חבילה משום שאני לקוחה מעודפת ,שאלתי אם יש התחייבות ,או תשלום במעבר חבילה ,טענו שאין מחויבות לחברה. רק לגבי החבילה שאנסה ובמידה ולא, המעבר יעלה בסביבות 100 ש"ח לכל היותר,והסכמתי משום שאמרו שרק באותו יום יש אפשרות לעבור לאותה חבילה,כשראיתי שאיני מנצלת את הדקות לסלקום ,יותר למפעילים אחרים (350 סלקום 350 מפעילים אחרים ),פניתי לשרות לקוחות רציתי לשנות חבילה ,קודם נמסר לי דמי יציאה מהחברה בלי שבקשתי ,שזה זלזול שאין כדוגמתו , ולאחר מכן הסברתי שאיני מעוניינת לעזוב את החברה ,ציינו בפני שמעבר חבילה יעלה 606 ש"ח ושיש לי התחייבות עד 7.2.09 .אני עדיין לא מאמינה איך חברה כמו סלקום מסוגלת להרשות לעובדייה לרמות את הלקוח ולפגוע בו ,מקווה שהשיחות מוקלטות .

עלבון סוג הנזק :
ביטול ההתחיבות והתאמת מסלול / מעבר מחברה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שמיר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה