|
|
|
|
|
|
נוהלים חד צדדים< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מהרגע שרכשתי מכשיר "דור שלישי" בלי סוף תקלות. פניתי למחלקת שירות אין םפור פעמים ללא עזר.... פניתי לאחרונה למחלקת שירות בר"ג על מנת לפטור את הבעיה הכתאכזבתי מהנוהלים שהם רק חד צדדי... ברגע שמשכו אותי להתחייב לעוד כמה שנים מה אכפת לחברה שאני משלמת על מכשיר מקולקל ולא תקין... לא נעשה שום מאמץ לעזור ונשארתי עם מכשיר הרוס... זה שירות? זה יחס?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|