פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה והבטחות שוו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב הגביש 10 נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי בספטמבר השנה לחב' סלקום בטלפון ובקשתי להתחבר לניסיון לתכ' חדשה שהיא ללא התחייבות: שיחה 1 שנייה=1 אגורה. הדגשתי בטלפון שזה רק לניסיון ובמידה והתכ' לא תתאים לי אני מבקשת לחזור לתכ' הישנה שלי "תכ' משתלם לדבר באפס" גם תכ' ללא התחייבות, נאמר לי בביטחון "כמובן אין שום בעיה אפשר לחזור".
לפני סוף חודש הניסיון ביקשתי לחזור לתכ' הקודמת כי היא לא השתלמה לי כספית, ונאמר לי שהתכ' הזאת כבר לא קיימת [לבן שלי יש בדיוק אותה תכ'] והיצעו לי תכ' חדשה שבו אני צריכה להתחייב לשנה וחצי. אני סרבתי.
שלחתי מכתב רשום לשירות לקוחות שהיגיע לחברה ב5.11.07. מאחר שלא קיבלתי כל מענה למכתב, שלחתי מכתב נוסף דרך האינטרנט. .
ב 19.11.07 התקשר אלי מנהל שירות לקוחות של סלקום, ומתברר שהמכתב שנשלח בדואר רשום בכלל לא הגיע איליו, ולא ידע במה מדובר. העלתי את הבעיה בפניו, והוא טען בתוקף "התכ' הקודמת שהיה לך לא קיימת יותר, וגם אי אפשר להחזיר אותך כי זה מנוגד לחוק, את יכולה לברר בבזק" בקשתי לדעת על איזה חוק הוא מסתמך, אבל לא הייתה לו תשובה ברורה, וחזר כל הזמן "תבררי בבזק". וכמובן ששוב הציע תכ' חדשה שסירבתי לקבל.
אני בפירוש מרגישה שהייתה פה הטעיה והבטחות שוו,
על איזה חוק מדובר שמונע מסלקום לא להחזיר אותי לתכ' הקודמת?
למה סלקום טוענת שהתכ' הזאת כבר לא קיימת? בעוד שלבן שלי יש בדיוק אותה תכנית!!!
כספי סוג הנזק :
לחזור לתכ' הקודמת בסלקם "משתלם לדבר באפס" פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי אחראי פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אנג'ל בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה