פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרמית של סוכן ואין אם מי לדבר בסלקום מצורף מכתב לחברה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
הנהלת סלקום
שלום רב
הנדון: דרישה לביטול עסקה

בתאריך 10.10.07 חתמתי על חוזה מול נציג סלקום, בו לקחתי 4 מכשירים לחשבוני, ואחד לחשבון הבת שלי.
על פי הסברי סוכן המכירות, אמור היה להיות התשלום החודשי 200 ₪ לכל מכשיר, וזיכוי של 100 ₪ על כל מכשיר עקב המעבר מחברת פלאפון לחברת סלקום.
עסקה זו כללה 525 דקות שיחה, ביטוח מקיף למכשירים, הכלול בתוך סכום זה, ושיחות וידאו ללא תשלום.
נדהמתי לגלות חיוב חודשי על סך1231 ₪ על 16 הימים הראשונים של הקשר בינינו,
ובנוסף הוברר לי לאחר מעשה כי השיחות וידאו אינן כלולות בעסקה.
כמו כן נתקלתי בתקלות רבות במכשירים שסופקו לי לטובת העסקה, עד כדי כך שנאלצתי להחליף את אחד המכשירים עקב תקלות חוזרות, ואף המכשיר החדש לא תקין.
לטענת המעבדה, אחד המכשירים מלא בקורוזיה ולפיכך עלי לרכוש מכשיר חדש בכסף מלא, דבר אשר לא מקובל עלי כבעליו של ביטוח מקיף וכאשר המכשיר לא נפל למים.
בנוסף קיבלתי מספר מיוחד, אשר הובטח לי כי יסופק לי בחינם, דבר אשר הוברר כשקרי לחלוטין ובגינו חויבתי ב50 ₪. כמו כן מספר זה היה פעיל טרם העברתו אלי, וכיום אני נתון להטרדות בכל שעות היממה בהקשר לבעלים הקודמים של קו זה.
לאחר שבקשתי להחליף את המספר, עקב ההטרדות, הזדעזעתי לשמוע כי יהיה עלי לשלם סכום נוסף לצורך החלפת המספר.
הבטחות הסוכן בדבר טיפולו בחשבוני בחברת פלאפון, נתגלו כחסרות יסוד, והסוכן לא עשה כן.

במידה וסוכן המכירות לא היה "מושך אותי באף" ומבטיח הבטחות שווא, הייתי מבטל את העסקה טרם השלמת 14 הימים הראשונים, ואולי אף לא הייתי נכנס אליה מלכתחילה.
חברת סלקום מתהדרת ומתפארת במיליוני לקוחות מרוצים, אך אין הדבר כך.
לא יתכן שחברת סלקום עמלה במשך שלושה חודשים בכדי לשכנע אותי, כלקוח עסקי, לעבור מחברת פלאפון לחברת סלקום, ובסופו של דבר זה היחס שאני מקבל מהחברה.
לקחתי 5 מכשירים כניסיון, לקראת הגדלת נפח התקשורת בעתיד, וזכיתי לכל הצרות האפשריות מצדכם.
לא זה היחס שאליו זכיתי בחברת פלאפון, וכיום אני מצטער על המעבר, ומבקש להפסיק את ההתקשרות עמכם ולחזור לחברת פלאפון.
צר לי מאוד על כל עגמת הנפש שגרמתם לי, ולא נותר לי אלא להביע את אכזבתי הרבה מרמת השירות הירודה ללקוח עסקי שכמוני.

עקיבא מרקוביץ'
מנכ"ל "בית פתוח"
אגודה שיתופית בע"מ

כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה או זיכוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצרקשר עם מר מרקוביץ בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה