פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר בין תוכניות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי בסוף ספטמבר כדי לשנות את התוכנית שלי מ40 ש"ח לחודש עבור 100 דקות לכל תוכנית אחרת שלא כוללת דמי שימוש קבועים, נאמר לי בשיחה עם נציג שירות שהתוכנית שלי תשתנה מ 8.10.2007 אבל זה לא קרה.
כשפניתי ב 20.11.2007 ב שעה 10:10 לנציגת שירות בשם תהילה (סלקום לימדה אותי לרשום את שמות של הנציגים) שטענה שבסוף ספטמבר לא בוצע שום שיחה על נושא זה. ומה שהיא יכולה לעשות זה לשנות את התוכנית מ 8.12.07 . זאת אומרת שסלקום חייבה אותי ב 80 ש"ח (40 ש"ח כפול חודשיים) ללא כל סיבה.
כמו כן פניתי דרך האתר למרכז פניות הציבור וכבר יותר מיומיים (2 ימי עבודה ) לא קיבלתי שום תגובה מס קריאה 860287.
כספי סוג הנזק :
החזר כסף פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציג חברתנו יצר קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה