פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום דמי התייבות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אנה ,
אני רוצה להתלונן על חברת סלקום .אני נוסעת לחול לתקופה ארוכה ולכן התקשרתי לסלקום לברר כך אני יכולה לבטל את התוכנית ואת החייובים.
לפני מספר חודשים הצטרפתי לתוכנית שנציגי סלקום המליצו לי מאוד אליה (300 דקות במאה ש''ח קבועה כל חודש למשך 18 חודשים) אשר '' ממש אבל ממש מצויינת ומתאימה לי'' לפי הגדרתם , וכך גם חשבתי.
כאשר הסברתי את המצב למה רוצה לעזוב אמרו לי כי חייבת לשלם דמי ביטול כי מפרה את התחיבות שיש לי .אני חשבתי שמדובר אלי לא יותר ממאה ש''ח אבל כאשר שמעתי על איזה סכום מדובר הייתי ''בשוק'' דמי ביטול בסך של 1400 ש''ח .אני במצב שאין לי הרבה בררה או לשלם או לשלם כל חודש 200 ש''ח אמור שירות ושיחות שלא משתמשת.התקשרתי וביקשתי למצוא פיתרון להכנס לנעלי ולהבין כי מדובר על מקרה מיוחד , אך הם מסרבים ללכת לקראתי.
אחד הנציגות של הנהלה אמרה כי ניתן לבצע העברת בעלות ,התחלתי לחפש ומצאתי אדם המוכן לביצוע העברה על שמו.הלכנו לבצע את העברה ולאחר בירורים התברר כי לא ניתן וכי בעל אופן חייבת אני לשלם את 1400 ש''ח.אני לא מסכימה אם זה במיוחד כי ברגע שהצטרפתי לתוכנית אף אחד המנצגים לא אמר לי כולם על הנהלים ותנאים ולא דובר על מקרה מה יהיה אם יחליט לצאת מהתוכנית.אני לא חתמתי על כלום.
אני מאוד מבקשת לעזור לי .
תודה מראש,
אנה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת לי לעשות את העברת בעלות ללא תשלום דמי התייבות. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' קלינין בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
שחר אחראי פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה