פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת חשבונית חודשית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כבר כמה חודשים אינני מקבל בדואר חשבונית חודשית של סלקום. בכל פניתי לסלקום בנושא הנציגים מאשימים את דואר ישראל וממציאים כל מיני תרוצים (יש לציין שמכתבים ממוקומות אחרים כן מגיעים , כך שאין בעיה בדואר). בכל פעם הנציגים מציעים לעבור לשירות קבלת חשבונית במייל למרות שהבהרתי הרבה פעמים כי אני לא מעוניין. התחושה היא שסלקום מחליטה באופן חד צדדי שנוח לה לשלוח חשבונית במייל ולא מאפשרת ללקוח לקבל אותה בדואר. חבל שחברת סלקום ממשיכה להתדרדר בכל הנוגע לשירות לקוחות.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:

במידה והלקוח לא שבע רצון לאחר הטיפול:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר _____גפן ______בקשר ל___פניתו ___________ ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אירה אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה