פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה תשלום ללא אישור מצד הצרכן!!!!! - כלל ארצי! נושא התלונה:
כהן אליאור כהן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה גיליתי כי חברת יוניסל גובה ממני כל חודש כ 10 שקלים ומאח שלי גם כן עוד 10 שקלים - ממוצע 20 שקל לחודש במשך של יותר משנה , לאחר שהתקשרתי לסלקום לברר מה זה הם אומרים לי שזה שירות שאני הוספתי לבד , ללא ידע מוקדם התקשרתי לחברת יוניסל לבדוק על מה אני משלם ומי צירף אותי.
לאחר שיחה איתם התברר כי אני משלם להם כדי שישלחו לי פרסומות של חברת "הפורום" בבאר שבע , הופתעתי ואמרתי להם באיזה אישור אתם מחייבים אותי אני אף פעם לא אמרו לי שזה עולה כסף ( מן הסתם שירות פרסום של בית העסק יהיה על חשבון העסק.. ) ובכלל לא הרשתי לכם לגבות לי מהחשבון בין היתר שהחשבון לא על שמי בכלל אז איך אתם עושים דבר שכזה?
הפקידה רק אומרת לי במשך חודש וטלפונים שמנהל יחזור אליי ואף אחד לא חוזר , החזר כספי לא קיבלתי , כשהלכתי לסלקום ושאלתי אותם מה פשר הדבר הם אומרים לי שאני התחייבתי לחברה ושאני צריך לשלם , אז הסברתי להם שאני לא בעל המאה , ולא בעל המנוי ואפילו אם אני רוצה אין לי את ההרשאות לבצע דבר שכזה , אחרי שהיא אמרה לי שזה לא קשור - כדי להראות לה שזה כן קשור ביקשתי ממנה לשנות את החבילה של הפלאפון שלי , היא לא הבינה איך זה בא לה כי אז היא באמת תצטרך את האישור של בעל המנוי ות.ז והכל ואז היא נשארה ללא מילה אך לא יכלה לענות לי על השאלות ואמרה לי שמישהו ידבר איתי בקשר לזה ושמטפלים בכל זה , בכל מקרה ביטלתי את השירות שלי דרך סקלום , אבל לאחי זה עדיין מגיע , בלי להוסיף מילה יש אולי 40,000 אנשים שרשומים לפורום ושאני יודע על המון שמקלים הודעות דרך יוניסל! כך שזה לא הגיוני ויש פה קומבינה של חברת יוניסל על הציבור , מן הסתם פניתי לאמון הציבור בבאר שבע , אך עד שהם ענו לי עבר חודש ואחרי שהם אמרו שהם בטיפול של זה הם פשוט לא חזרו אליי.
אני מפיל את רוב האחריות על סלקום שללא אישור בעל המנוי ביצעו גבייה של שירות חיצוני, ללא אישורי , ללא הודעת גוביינא לגבייה חוזרת וממושכת וללא כניסה לשירות.
וגם על עוגמת הנפש אשר נוצר לי ממנה, וחוסר מענה מלא מצד נציגי השירות ( במחלקת העסקים והמנהלים! ).
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ל 2 החשבונות + פיצוי על הטרטור והגבייה הבלתי נדרשת + אם לא עוזר ללכת לתביעה אזרחית על החברה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כהן ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה