פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצד נציגת החברה , אי מתן שרות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מה יעשה ללקוח סלקום שביקש לקבל פרטים על חשבונית שלו ? ניתוק בפנים!!!
לא קיבלתי חשבונית עבור חודש (בין היתר) אוקטובר , לכן פניתי בטלפון לנציגת שרות בסלקום (בשם קרן) ע"מ שתמסור ותסביר לי סעיפי החיובים. היא הסכימה בתנאי שנעבור על "דברים עיקריים". הסבר חפיף לא הספיק לי וביקשתי הסבר מפורט.
במהלך כל השיחה היא ביקשה כמה פעמים "להמתין דקה" והעבירה אותי להמתנה. אחרי יותר מרבע שעה לא הצלחתי לקבל שירות וכאשר עוד פעם אמרה לי להמתין , סירבתי והתעקשתי שתטפל בבקשה שלי. אחרי כמה דקות היא פשוט אמרה: "אם אתה לא רוצה שאשים אותך בהמתנה - לא אטפל בך , בוא נדבר על משהו אחר. בוא ספר לי איך עבר עליך היום ??!!"
אין צורך לפרט יותר מדי , הכל נגמר כאשר היא שמה אותי בהמתנה כ-5 דקות ואחרי זה הציגה בפניי 2 אפשרויות :
- או שאתה הולך עם שאלות שלך למרכז השרות
- או שאני אנתק לך בפנים
סירבתי ללכת למרכז שרות - קיבלתי ניתוק בפנים.
כל הכבוד , סלקום ! כשנציג החברה מאיים לטרוק את הטלפון בפנים , הוא עומד במילה שלו !!!!
לטפל בבקשות הלקוחות??? פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה