פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג מכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-5 חודשים שידרגתי את מכשירי מסוג נוקיה לסוני אריקסון, כאשר רציתי לשדרג לנוקיה הנציגה לחצה ושכנעה אותי לקחת את מכשיר האריקסון, ומיכוון שהייתי חייבת לשדרג דחוף עקב כך שהסוללה לא היתה תקינה ולא יכולתי להוציא שיחות שידרגתי את המכשיר לאריקסון, בהמשך התברר לי שאין לה במלאי את הנוקיה שביקשתי לכן שכענה אותי לקחת אריקסון, הסברתי לנציגה שאחד הדברים שהכי חשובים לי במכשיר זה הספיקר. המכשיר אינו תואם כלל את דרישותיי הספיקר שלו נמוך מאוד בצורה שלא ניתן כלל להשתמש בו ומכשיר בלי ספיקר לא שווה כלום עבורי, הסוללה נגמרת מהר, ולגבי שני דברים אלה פניתי לשירות תיקונים פעמיים זמן קצר לאחר השידרוג, הזיכרון במכשיר קטן, ובאופן כללי המכשירי איטי עבורי, פניתי שוב לסלקום והם הפנו אותי לתחנת שירות שם הכניסו שוב את המכשיר לתיקון וטענו שהספיקר והסוללה תקינים.
אני שוב חוזרת וטוענת את מה שטענתי בעת השידרוג, אין לי מה לעשות עם מכשיר בלי ספיקר, והספיקר במכשיר זה הוא כמכשיר בלי ספיקר. אינני יכולה להמשיך להיות עם המכשיר הזה בטח לא עוד 3 שנים עד שתגמר ההתחייבות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את המכשיר למכשיר התואם את דרישותיי שהיו מלכתחילה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי אחראי פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי/ת פניות הציבור יצר קשר עם גב' חייט _בקשר לפנייתה ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה