פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק וסירוב לתיקון הטעות נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבונית החודשית של הסלקום שלי הופיע חיוב של 130 שח על שיחת טלפון של 6 דקות. מדובר על שיחה שביצעתי באילת לאחר חזרתי מסיני. הבנתי שחלה טעות והתקשרתי לסלקום שיתקנו את הטעות. הנציגה בדקה וטענה ש"היא בדקה זאת מול הבטחון" והשיחה בוצעה מסיני. הסברתי לה שהשיחה בוצעה מאילת ויתכן והייתי על הרשת המצרית ללא ידיעתי והיא סרבה להמשיך בטיפול. לתחושתי, יש כאן חוסר כבוד לזמן של הלקוח מכיוון שניתן להוכיח זאת על ידי בדיקה במעבר הגבול, אך הדבר כרוח בהשקעה של כסף(על שיחות ופקסים) כך שיש כאן גם עושק, גזלה וניצול. אני משערת שאם היה מדובר בכמה שקלים, לא הייתי טורחת ואולי לזה "התכוון המשורר"...(הסירוב של סלקום לטפל ברצינות בעניין). אז אני טורחת והדברים הבאים נשלחים בכתב לסלקום ולאגודה להגנת הצרכן בתקווה שכספי יוחזר !!
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בעניין והחזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה בקשר לפנייתה, וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה