פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור אינטרנט חו"ל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בני בעל מנוי 0525-453238 יצא לפולין עם משלחת מביה"ס ואנו הוריו ביקשנו מחברת סלקום לפתוח את שירות חו"ל ל s.m.s (הודעות כתובות) בלבד.
בשיחת פתיחת ההודעות לחו"ל נציגת סלקום הודיעה לי כי המנוי פתוח גם לשיחות נכנסות ויוצאות, הסכמתי ואז ביקשתי כי העיסקה תהיה "סלקום חו"ל מוזל". באותה שיחה נציגת השירות הציעה לשמיע לי את עלות השיחות הנכנסות והיוצאות וכן עלות ההודעות ובשום אופן לא הוזכר עניין ההאינטרנט.
בכל אופן בכל חודש וחודשו ישנו מסלול אינטרנט קבוע בעלות של 12.44 לפני מע"מ.
בזמן שהייתו בפולין מתאריך 4.11.07 ועד לתאריך 11.11.07 המנוי השתמש באינטרנט מתוך ידיעה כי אין כל שינוי בעלות השימוש למרות היותו בחו"ל וזאת בשל העדכון מצד נציגת סלקום שלא הזכירה זאת. ולמרות זאת חוייבנו בסך של 632 ש"ח רק עבור אינטרנט.
ברצוני לציין כי נציגת סלקום לא ציינה בשום שלב את נושא האינטרנט למרות שאוריאל מנהל משרת סלקום חו"ל אמר לנו באחת הפניות שלנו אליהם כי הנציגה שהכינה את חבילת סלקום חו"ל כן ציינה זאת.
אני מוכן להיבדק במכונת אמת שכל טענותיי נכונות וצודקות. אני מקווה שיש ברשות סלקום הקלטות של שיחות עם לקוחות ונוכל לאמת עניין זה.
בשיחתנו עם נציג סלקום חו"ל אוריאל הצענו כי אנו מוכנים להשתתף בעלות של 50% מהחיוב והוא סירב והיום אנו מסרבים לחלוטין לשלם חלק מסכום אלא אר ורק 12.44ש"ח לפני מע"מ.
אבקש את תגובתכם המיידית כדי שנוכל לפתור את העניין ברוח טובה וללא שום בעיות.
במידה ולא אקבל תגובה מצידכם אפעל לעזרה בדרכים המקובלות.

בכבוד רב,
ותודה מראש
סלומון תורג'מן
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר תורג'מן בקשר לפנייתו_ ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה