פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת מנוי חברת סלקום על שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הריני לחשוף בזאת מחדל של חברת סלקום בהתנהלות מול לקוח בעל שישה מספרים המשלמים שירות בחברה.

עם קבלת פירוט השיחות בחודש ספטמבר, נדהמתי לגלות כי בתאריך ה- 30.9, בעת שהותי בבולגריה, במשך שעה, חוייגו דרך מכשיר הטלפון שלי (052-3375850) שיחות, בזו אחר זו, למספר טלפון של סלקום, כאשר כל אחת מהן ארכה משך מספר שניות בלבד. החשבון שלי חוייב על סך 457 ש"ח, מחיר שאינו עולה על הדעת. המספר לא היה נראה מוכר ובלבד שלא הוצאה אף שיחה ממכשיר הטלפון במהלך כל זמן השהות שלי בבולגריה. ובנוסף, ברצוני לציין, כי הטלפון שלי בעל פומית נסגרת, כך שלא ניתן לתת את ההסבר שחייגתי בטעות בזמן שהטלפון היה בתיק.

מיד עם הידיעה, התקשרתי לשירות הלקוחות ומשם העבירו אותי למחלקה הטכנית. שם ניסו לבדוק מהו המספר. לאחר בדיקה מהירה נאמר לי, כי המספר לא קיים ואין להם מושג איך לפתור את התעלומה. הנציגה ביקשה שאחכה לאחראי המחלקה הטכנית שיחזור אלי לאחר שיבדקו את הנושא. האחראי אכן חזר ביום שלמחרת, נטול בשורה בפיו. הוא ביקש לבדוק את הנושא שוב והודה כי אין לו מושג מה זה המספר וייקח לו זמן עד שהוא ומומחים אחרים יעלו על הבעייה. לאחר מספר ימים, שוב נעשתה שיחה ושוב קיבלנו את אותה התשובה. בשלב זה, כל ענייני היה לזכות את חשבון הטלפון שלי בסכום שחוייבתי עליו שלא כצורך. הם מצידם אמרו שלא יחזירו את הסכום עד שיסיימו את הבדיקה אצלם במערכות. במשך יותר מחודש ימים שאני ומשפחתי מטורטרים בשיחות ארוכות ויומיומיות שאינן מובילות לאף מקום, מלבד עוגמת נפש, עצבים ובזבוז זמן יקר. לפני כשבועיים התקבלה תשובת סלקום: "השיחות שחוייגו ממכשירך הינן בגין גלישה שבוצעה מהטלפון שברשותך ועל כן השיחות המופיעות בחשבונית הינן תקינות ויצאו מהטלפון שברשותך."

אני חוזרת ואומרת, שאין בכוונתנו לשלם על שיחות שלא ביצענו. אנו מסרבים לקבל תשובות חסרות הסברים מנומקים.
לידיעתכם, כעת גילינו עוד מחדל במספר טלפון אחר שברשותנו. גם שם בוצעו גלישות באינטרנט שלא אנו ביצענו, לבדיקתכם מס' הטלפון 6508806 בחשבון של חודש ספטמבר.

אנו דורשים את טיפול החברה בנושא זה. עוגמת הנפש שנגרמה לנו הן מחמת גביית הכסף שלא בצדק והן מהסחבת והטרטור הבלתי ניתנים לתיאור.
אודה לכם על עזרתכם הנדיבה בנושא.
בברכה,
שירלי דוד
עוגמת נפש סוג הנזק :
דרישה לברר מי ביצע את השיחות והחזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר דוד בקשר ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה