פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין גלישה שלא נעשתה מעולם,הפרת חוזה,שירות לא הולם!!b נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך 17.6.07 רכשתי מכשיר מסוג SAMSUNG Z370.
במהלך חודש ספטמבר פניתי לנציג שירות סלקום בבקשה לבטל לי את יכולת הגלישה באינטרנט מהסיבה שלעיתים המכשיר נכנס לאינטרנט בטעות מלחיצת מקשים, שהרי אין לי כל רצון לעשות שימוש באינטרנט.
במהלך אותה שיחה נאמר לי שהדבר יבוצע ולכן מאותה שיחה סברתי שאין לי גישה לאינטרנט.

בין התאריכים 31.10.07-4.11.07 שהיתי בחו"ל וביצעתי מס' שיחות לארץ, כאשר רק למטרה זו עשיתי שימוש במכשיר ולא לשום מטרה אחרת.
בתאריך 15.11.07 קיבלתי בדואר חשבון חיוב חודשי ולהפתעתי הרבה ראיתי חיוב בגין גלישה באינטרנט בסך 500 ש"ח!!. הדבר לא יתכן מ2 סיבות:
א. לא גלשתי באינטרנט בזמן שהותי בחו"ל.
ב. בקשתי להתנתק משירותי הגלישה תקפה מיום בקשתי להתנתק מהשירות (היינו חודש ספטמבר) ע"מ שלא תהיה באפשרותי כניסה לאינטרנט אפילו ללא כל כוונה.
בתאריך 15.11.07 התקשרתי לסלקום ע"מ לברר חיוב זה, דיברתי עם נציגת שירות בשם ורה, אשר אמרה לי שהיא רואה חיוב בגין גלישה ולא רואה שניתקו אותי כלל.
באותה שיחה זעמתי מהסיבה שלא יכול להיות הדבר שאשלם סכום כזה בגין דבר שלעולם לא ביצעתי. ורה אמרה לי שתעביר את הטיפול לאחראים, כמו כן ביקשתי מורה שתנתק אותי מיידית מהגישה לאינטרנט, ורה אמרה לי שתבצע ניתוק אינטרנט ותעביר בקשה שיחזרו אלי.

בתאריך 18.11.07 ניגשתי למרכז שירות סלקום בחיפה ע"מ שיבטלו לי את החיוב הנ"ל, הסברתי להם את כל הנימוקים המפורטים מדוע לא הגיוני שאקבל חיוב כזה, יש לציין שלא עזרו לי ולא היו מוכנים לשמוע את הנימוקים ההגיוניים והתעקשו שאשלם את החיוב.

בתאריך 20.11.07 רציתי לוודא אם אכן ניתקו לי את הגישה לאינטרנט וראיתי ששוב לא עשו דבר ולא ניתקו אותי משירותי הגלישה.

בתאריך 20.11.07 ניגשתי שוב למרכז שירות סלקום בחוצות המפרץ כדי לברר את פשר ההתעלמות מהבקשות שלי לבטל את הגישה לאינטרנט.לאחר בירור ממושך שנעשה עם הטכנאים והמנהלים התברר שבמכשיר הנ"ל אין אפשרות לבטל את הגישה לאינטרנט בגלל סוג המכשיר והסיבה שלא עשו זאת עד כה למרות בקשותיי היא שכולם סברו שהאינטרנט מנותק.
התעקשתי שבכל זאת יעשו משהו ע"מ לבטל לי את הגישה והם טענו שאין אפשרות טכנית לעשות זאת.

באותו יום עיינתי בחוזה שנחתם על ידי בעת רכישת המכשיר. נוכחתי לדעת, כי ע"פ החוזה רשאית אני בכל עת להתנתק מחבילת הגלישה במכשיר הטלפון שרכשתי. על כן, הדבר מהווה הפרה בוטה של החוזה שנחתם ביני ובין חברת סלקום!

תלונתי זו באה אליכם בעקבות ניסיונות רבים לפתור בעיה זו, כאשר לא נעשה דבר כדי לעזור לי!!!

מיכל



כספי סוג הנזק :
ביטול התשלום עבור הגלישה שלא בוצעה, ניתוק המכשיר מהאינטרנט פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי אחראי פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פרץ בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה