פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירותלקוי וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל פניתי לשירת בסניף חדרה, המתנתי כ 15 דקות לתורי ומסרתי את המכשיר לתיקון, נאמר לי שזמן ההמתנה עד 45 דקות , המתנתי כ 50 דקות ופניתי לנציג לברר מה עלה בגורל המכשיר, אז נאמר לי שיש לחץ ואצטרך להמתין כ 30 דקות נוספות, לא הסכמתי ולקחתי את מכשירי בחזרה ללא שמישהו בכלל נגע במכשיר במשך 50 דקות, טלפנתי להתלונן בשירות לקוחות ולאחר שיחות והתנצלויות הובטח לי שירות שליח , כמובן ששכחו להודיע שזה כולל עלות, כאשר הודיעו לי שהשירות עולה כסף לא הסכמתי ואז החלו תלאות ההסברים והטובות שסלקום עושה ללקוח והסכימו לשלוח שליח ללא עלות, תאמו איתי מועד אך הרבה לפני המועד טילפן השליח להודיע לי שהוא מגיע, כשאמרתי לו שעדיין לא הגעתי לביתי ושהמועד שניקבע לי הוא מאוחר יותר התשובה שלו הייתה שייצרו איתי קשר, אך בסלקום כמו בסלקום לא ייצרו קשר ונחשו מה גם השליח לא הגיע אל אף שהמתנתי כמו שנקבע איתי. כמובן שלמחרת טילפנו והתנצלו פעם נוספת שהיה חוסר הבנה והציעו לי לבזבז את זמני פעם נוספת ולהמתין לשליח שהפעם הם מקווים שיגיע. לא הסכמתי לאבד יום עבודה נוסף ולאחר ביבוז זמני בטלפון עם מנהלים/ת וניסיון נואש לקבל את מס הטלפון של המנכל הצלחתי כעבור מס ימים לקבל את המספר הנכסף. טילפנתי והשארתי הודעה למנכל ונאמר שתוך 24 שעות יחזרו אלי. אך נחשו מה , בסלקום כמו בסלקום אין קשר בין הבטחה , שירות ומה נעשה בפועל. כמובן שאף מנכל או בא כוחו לא חזר אלי, טילפנתי פעם נוספת לשירות לקוחות ושם נאמר לי ששלחו אימל למנכל ובטוח שעכשיו הוא יחזור אלי, נחשו מה נכון 24 שעות סלקום כניראה אינם שעות רגילות ועדיין לא חזרו אלי.
בפניתי לקבל מכתב המסיר מעלי כל מחוייבות לסלקום אל אף שיש לי התחייבות וזאת עקב הפרת חוזה השירות מצידם נאמר לי שיחזרו אלי בנושא וכן עדיין לא חזרו.
ברצוני לציין שאני כלקוח מרגיש מרומה, מזולזל וכחסר חשיבות כלקוח אלא רק ככלי לעשיית ממון על ידי חברה שרלתנית שכל עינינה הוא עשיית ממון ולא חשובה הדרך.
ברצוני להזהיר כל אדם החושב לעבור לסלקום מכל חברה אחרת או לחילופין להיכנס כלקוח בסלקום , שיקבל מראש מכתב המשחרר אותו מכל מחוייבות עקב אי עמידה בחוזה מצד סלקום.
וכן מנסיוני הקודם כל חברה אחרת עדיפה על חברה שלא יודעת שירות מהו
זלזול סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציגת חברתנו יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה