פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מיותרת במשך 3 שנים, נושא התלונה:
רוטיץ אליהו שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שילמתי לסלקום במשך 3 שנים לפחות עבור שיחה מזוהה חכמה ,ולא קבלתי או הזמנתי את השירות הנ'ל,אי לכך אני רוצה החזר מלא +ריבית, הם מוכנים לפצותיני ב60 דקות זמן אויר ,זה לא נשמע טוב, זה מזלזל,,, וזה מעליב ,,,,,במידה ולא אקבל את מבוקשי , שהיא צודקת אני הולך עם סלקום ראש בראש לבי'המ והם ישלמו ביוקר!!!
עלבון ביזוי זלזול סוג הנזק :
החזר כספי של 3 שנים +ריבית והצמדה,, פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר.
אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה