פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר שנרכש בצורה לא הוגנת ללא אפשרות יציאה או שנוי עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בררתי לגבי מכשיר נוקיה n95 נאמר לי בסלקום מחיר מסויים וכאשר רציתי לרכוש אותו השתנה המחיר ועלה אבל... נאמר לי שיש מכשיר מאוד דומה שאני אגש לחבר ואברר הלכתי והביאו לי מכשיר e65 ויתרה מכך הציעו לי 1+1 כאשר הגעתי לביתי ראיתי שהמכשיר רחוק מאוד מהמכשיר שאני רציתי כאשר התקשרו מסלקום לברר אם הכל בסדר אמרתי את אשר על ליבי ואמרו לי שיש מכשיר שהוא ממש מתאים לי ואני אלך להחליף הלכתי ולקחתי מכשיר 6120 והגעתי לבית עברתי על המכשיר והוא בכלל לא בכיוון של המכשיר שאני רציתי יש לציין שהיה לי N95 ומכרתי אותו בעקבות זה שרציתי לרכוש אותו בסלקום מיד יום אח"כ רצתי לסלקום ואמרתי להם שזה לא זה א אחד המנהלים ואמר לי למה יום קודם לא לקחת את הN95 אמרתי לו שלא הציעו לי אותו ואם היו מציעים הייתי חוטף אותו כי זה מה שרציתי הוא אמר לי חד משמעית שאין מצב לשינוי שלישי ואין מה לעשות מה שיצא מכל הסיפור הוא שהשחילו אותי בשני מכשירים שבכלל לא בכיוון שלי ויתרה מכך אני צריך להיות תקוע 3 שנים עם מכשיר שמהיום הראשון אני לא מרוצה ממנו ואין לי מה לעשות איתו אבקש אם זה אפשרי לעשות משהו בנידון כי זה ממש עוגמת נפש אדירה שעשו לי ואני ואישתי מרגישים שעשו לנו עוול שלא יתואר וממש אין לנו עם מי לדבר אנחנו מוכנים אפילו לתת את שני המכשירים רק כדי לקחת את המכשיר שאני רוצה ולהיות מרוצה בתודה על הטיפול חיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לעשות שנוי עסקה או משהו בסגנון ולפתור את הבעיה לשני הצדדים בצורה הטובה ביותר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר.
אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו, וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה