פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מסלול וחיוב שלא כדין נושא התלונה:
בן דוד ליאור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שנים רכשתי חבילה של 3 מכשירים לעסק שלי.לאחר תקופה מסוימת עברתי לחברה אחרת והמשכתי לשלם את ההתחיבות שלי גם כאשר 3 המכשירים מנותקים.עכב חוב כספי שלי ע"ס 875 ש"ח חב סלקום שינתה בלי להודיע לי את החבילה שלי ל"טוקמן" וחייבה אותי ב3228 ש"ח.שלמתי 33 חודשים מתוך 36 -נותרו לי רק 3 חודשים להפטר מחברת סלקום ובמקום לפנות ולראות כיצד ניתן לגבות את החוב ולסיים התקשרות של 3 שנים בחרה בצעד פוגע לחייב על דעת עצמה באלפי שקלים אותי לקוח שרק ממתין להפטר מההתקשרות מחברת סלקום
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפניתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה