|
|
|
|
|
|
שינוי מסלול וחיוב שלא כדין |
נושא התלונה: |
בן דוד ליאור |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שנים רכשתי חבילה של 3 מכשירים לעסק שלי.לאחר תקופה מסוימת עברתי לחברה אחרת והמשכתי לשלם את ההתחיבות שלי גם כאשר 3 המכשירים מנותקים.עכב חוב כספי שלי ע"ס 875 ש"ח חב סלקום שינתה בלי להודיע לי את החבילה שלי ל"טוקמן" וחייבה אותי ב3228 ש"ח.שלמתי 33 חודשים מתוך 36 -נותרו לי רק 3 חודשים להפטר מחברת סלקום ובמקום לפנות ולראות כיצד ניתן לגבות את החוב ולסיים התקשרות של 3 שנים בחרה בצעד פוגע לחייב על דעת עצמה באלפי שקלים אותי לקוח שרק ממתין להפטר מההתקשרות מחברת סלקום
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אירה אחראית פניות הציב |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפניתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
|
פתרון: |
|
|
|