פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מדוע החברה לא מתיחסת לבעלי טוקמן בכל המיבצעים במיוחד ללקוחות נאמנים של החברה ניתן ליבדוק לפי המיספר
אני מקבל הודעות למכשיר שלי בעברית אך למכשיר שלי יש רק אנגלית השארתי מיספר פעמים הודעות על כך אך אין התיחסות

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתו לפניות הציבור נעשו מספר נסיונות להשגתו של מר כהן ללא הצלחה, אנו מזמינים אותו לפנות לשירות הלקוחות ב- *123 לשם טיפול בפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה