פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות ראוי והולם נוסף לטירטור נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מבקש בזאת להלין על אי מתן שירות ראוי מצד כמה גורמים בחברה של סלקום למרות שאנכי לקוח בה מזה שנים .
התלונה שלי מתחילה בכך שבחשבונית שלי האחרונה חוייבתי עבור חבילת דקות למרות שהקו שלי מנותק ע"י חברת סלקום .
אני מופתע ונדהם לשמוע מהנציגים של החברה הן במרכז שירות והן במוקד טלפוני שאני בתקופת התחייבות !
לאחר התייעצות עם עורך דין הובא לידיעתי שבכפוף לכל דין אין התחיבות מצידו של הלקוח להמשיך בחבילה אם לא התייצב במרכז או נקודות השירות וחתם על מסמך אשר מהווה חוזה והסכם בין הלקוח לספק השירות !

התלונה הזאת בעקבות ההתקשרויות ולאחר הפניות הרבות לחברה לביטול החבילה והסירוב מצד החברה לביטולה !
כאילו החברה רוצה שאהיה לקוח אבל אחרת כלומר לקוח בכוח !
מה שאני מבקש מהחברה הינו כדלקמן :
1- אני מבקש זיכוי כספי מלא למה ששילמתי בחשבונית אחרונה .
2- להקטין את חבילת הדקות או לבטלה בגלל מצב כלכלי קשה אשר נקלעתי אליו לאחרונה !
3- פיצוי עבור עוגמת נפש אשר גרמה לי החברה והנהלים הלקויים שלה .

בנוסף לכל הנזכר לעיל אני ביקשתי פעמים רבות בחודש האחרון את הכתובת או מ"ס פקס של מחלקת תלונות הציבור בכדי להלין אך לצערי הרב כל פעם שביקשתי נתקלתי בסירוב מוחלט מהנציגים מטעם החברה .
לדוגמא : בתאריך 3-12-07 בשעה 16:30 סיבן ממרכז שירות בבאר שבע סירבה לתת לי כתובה מחלקת התלונות והודיעה לי שאתקשר למוקד טלפוני !

אחרי זה ביום 4-12-07 בשעה 19:10 הנאדי נציגת שירות טלפוני סירבה לי ליצור כל קשר עם מחלקת תלונות הציבור ולא מסרה לי שום מידע על כתובת וכו"...

לסיכום :אני חושב שהגיע הזמן שחברת סלקום תתיחס ללקוחות שלה שמספרם 3 מיליון !! כראוי אחרת יישארו בלי לקוחות במיוחד בעידן הניידות שמקל על כל לקוח לבחור היכן שהוא רוצה להיות ולא כפי שהחברות הסלולאריות מחפות עליו היכן שהן רוצות !

עלבון עוגמת נפש וטירטור סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אלפיומי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה