פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כספי ושרות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים/עיסקי סלקום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב2/2006 עברתי מאורנג' לסלקום לאחר המלצות והבטחות כי סכום החשבונית החודשית ירד באחוזים רבים
עוד מתחילת המעבר בחשבוניות הראשונה התברר שיש טעויות רבות חבילות ושרותים שלא סוכמו הוכנסו לחשבונית לאחר הגעה לסניף וברור החשבון זוכה והכסף הוחזר אך בכך לא תמו הבעיות הם הוחרפו הועברתי לנציג עיסקי בירושלים בשם אודי
שלאורך כל הדרך התנהג בהתנשאות וליגלוג

הועברתיעם 5 מספרים שנרשמו על שמי ואנני מכיר אותם , ומקורם כנראה בטעות.
כל פניותי במשך שנה לבדוק את הענין לא נעשו למרות פניותי הרבות מספרים אלו אינם שלי ואני משלם עליהם סתם. בכל התקופה הזאת המשכתי לשלם את כל החשבוניות המנופחות
נפגשתי כתבתי פיקססתי אך דבר לא הועיל תמשיך לשלם או שתנותק מובן שלכל דבר יש גבול לא הסכמתי יותר לשלם עד ברור העניין בתגובה נותקתי מאוגוסט עד היום . פניותי לסלקום לפניות הציבור ללא שום תגובה מצדם
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתיחת הקוים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אלקסלסי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה