פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין קנס יציאה של תוכנית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים פניתי לחברת סלקום על מנת להוזיל עלויות. הוצע לי לעבור לתוכנית של בנק דקות שהיא יותר אטרקטיבית. בלי קשר לזה שלא טרחו לידע אותי שאותו בנק דקות מתפלג בין מפעילים אחרים לשימוש ברשת סלקום בלבד...התברר עוד פרט קטן--שיש קנס יציאה במידה ובוחרים להתנתק/לשנות תוכנית.
פניתי לשירות הלקוחות על מנת לבדוק את הדברים- התשובה שקיבלתי "זה מתועד פה במחשב שאמרו לך על נושא ההתחיבות ושלחו לך את תנאי התוכנית בדואר" .פעם אחרונה שבדקתי..על התחיבות חותמים...ואם גם לא מוכנים להשמיע לי את השיחה המוקלטת בה ציינו שהתחיבתי...אז על סמך מה בדיוק רוצים לגבות ממני כרגע 600 שקל על זה שאני רוצה לנייד את הקו שלי לאורנג'??
מבחינה משפטית..אין יכולים לגבות קנס ועוד כזה גבוה..בלי חתימה?
למה סלקום לא בחרה לגבות ממני 3000 שקל? למה להסתפק ב600?
פניתי לשירות לקוחות בבקשה לדבר עם מנהל..אמרו לי שיחזרו אלי תוך שעה...עברו 5 שעות ואין קול ואין עונה..
טוב לדעת באיזו חברה סלולרית בחרתי
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה בנוגע לפנייתה ונושא פנייתה טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה