פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך טיפול פניות הציבור הנוראי והכוזב !.d נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מופתע לקרוא את התגובה של עופר שלא נענה לשום בקשה ככוונה טובה מצידה של החברה !
במכתבי אני מוכיח שהם לא טיפלו בי למשל: עופר הזין את התגובה בשעה 14:07

אך החברה יצרה קשר איתי ודיבר איתי עופר בשעה 14:48 אז אני רוצה להבין איך כותבים תגובה לפני שמטפלים ! זה לא היה ולא נברא
זה מעיד על השקר וחוסר הכבוד שהם מפגינים כלפיי
זמן השיחה והתאריך רשום בפלאפון שלא משקר !
בשיחה הראשונה והיחידה שיצרו איתי הם לא נענו לשום בקשה ממה שכתבתי במכתב !
הם ממשיכים בזילזולם בי כלקוח !
חברה כזאת צריכת להיות צודקת והוגנת ולא להפגין את מה שלא עושים !!!
דבר כזה לא יעלה על הדעת של אדם הוגן !

לצוות האתר אני מתחייב לכם על כל מילה שכתבתי לכם שהיא נכונה !!!
אשמח אם תמשיכו לטפל בי ..
מכתבי זה נכתב בזמן שאני במצב רוח נוראי עקב הזילזול שלהם והשקר !!!
כולי תקווה אם תואילו להמשיך לטפל בפנייתי עד שהאמת תעלה !!!

תודות מראש אלפיומי אחמד מ"ס ת"ז 039230131
עלבון וזילזול מחברת סלקום והמשך טיפול נוראי ! סוג הנזק :
להיענות לבקשות שציינתי במכתבי הראשון ! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אלפיומי בקשר לפניתו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה