פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמירת אמת בזמן נסיון ניתוק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בגלל עלויות גבוהות בסלקום ניגשתי כמה פעמים כדי להוריד את העלויות. כל פעם המציאו לי מסלול אחר. בנובמר 2006 עברתי לפלאפון,{אני לקוחה עיסקית} וניגשתי לסלקום לסגור את העיניינים.טיפלה בי בחורה בשם מיטל, הצטערה מאד שאנחנו עוזבים אותם והציעה להעביר את כל התוכניות לתוכנית חברים עד השלמת התשלום על המכשירים.והכל כדי להקטין את ההוצאות. השנה בנובמבר הסתיימה התשלום עבור המכשירים.וניגשתי לסגור סופית ולהפתעתי גליתי שאני מחוייבת על התוכניות לעוד שנתיים. צעקתי השתוללתי וזה לא עזר. אם היו אומרים לי שיש שנתיים עד לסיום התוכנית יכול להיות שהייתי נוהגת אחרת. אבל המיטל הזאת אמרה לי במפורש שברגע שאני אשלים את התשלום עבור המכשירים לא יהיו עוד תשלומים. כעת אני אצטרך לשלם עבור תוכניות עד 2009. זאת רמאות ואי אמירת אמת . אם אחליט לצאת מהתוכניות אצטרך לשלם עד 3000ש'. אנא מכם אם יש אפשרות לעזור לי. אני עצמאית ומפרנסת יחידה
עוגמת נפש עבודה בעיניים סוג הנזק :
ביטול לאלתר כל תוכנית מדצמבר 2007 פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' ג'וליאנה והנושא טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה