פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החברה לנתק אותי ללא קנס נושא התלונה:
טל דניאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
מזה כ 8 חודשים, אני נמצא בדיאלוג עם חברת סלקום לגבי הפסקת השירות.
עברתי לחברת פרטנר וביקשתי לנתק את הקו מסלקום.
סלקום טענו שאני יכול לעשות זאת רק בסיום חצי שנה.
לאחר חצי שנה, שוב התקשרתי ופתאום אמרו לי שאני מחוייב ל 3 שנים.
ביקשתי לקבל העתק או הקלטה של השיחה, המוכיחה שאני מחוייב ל 3 שנים. עברו עוד חודשיים ונציג בשם רונן חזר ואמר שהוא מתנצל אך הוא לא מצא ומכוון שכך אז ההתחייבות שלי הנה בעל פה.
מיותר לציין, שאני מחוייב ב 30 שקל כל חודש. סלקום מתעקשים ומסרבים לנתק אותי מהשירות שלהם.

אשמח לטיפולך המסור.

דניאל טל
כספי סוג הנזק :
ניתוק ללא קנס והחזרת הכסף מהחצי השנה האחרונה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר טל בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור.

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה