פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא ביקשנו או השתמשנו בו. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת מעבר אקראי על חשבון הסלקום של אבי גיליתי שהוא מחוייב על שירות "מכמונות מהירות" בעלות של 14.9 ש"ח לחודש.
שאלתי אותו לפשר הדבר והוא אמר שהוא לא היה מודע לכך, אינו יודע מהו השירות הנ"ל ובוודאי שלא השתמש בו מעולם.
לאחר בירור באינטרנט גיליתי שאבי מחוייב על שירות שהוא לא ביקש כבר למעלה משנה! אי לכך אני דורש זיכוי על כל הסכום שחוייב, במיוחד מאחר והחברה יכולה לבדוק בנקל שאבי מעולם לא השתמש בשירות זה. (לפי אתר החברה המספרת לסלקום את השירות, נטרודס, שימוש בשירות דורש את הפעלתו לפני הנסיעה באוטו).
לצורך הטיפול בתלונה, אני מספק פה את פרטיו של אבי, אבל מבקש שנציגי שירות יחזרו אלי (אריק) בנוגע לתלונה בפרטים שרשמתי בחלק של פרטים אישיים.
פרטי החשבון הסלולרי:
שם אבי: איזי פוזננסקי
ת.ז. 011558996
מספר חשבון סלולרי עם החיוב: 052-2786051
תודה על עזרתם בטיפול.
כספי סוג הנזק :
ביטול השירות וזיכוי מלא על הסכום שחוייב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה